پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اسکان اضطراری سیل‌زدگان در ۲۴ استان

اسکان اضطراری سیل‌زدگان در ۲۴ استان





اسکان اضطراری سیل‌زدگان در ۲۴ استان

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳

رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر می‌گوید امدادگران در ۲۴ استان به ۹۶۶۳ نفر امدادرسانی کردند، ۲۳۷ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۲۳۶ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

به گزارش پیام ما به نقل از به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمودی به تشریح خدمات ارائه شده در سیل و آبگرفتگی از ۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت تا ساعت ۶ پرداخت و گفت: در این مدت زمان، ۲۴ استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بوراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد) نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت زمان ۱۶۳ مورد عملیات امدادی انجام شده، ادامه داد: امدادگران به ۹۶۶۳ نفر امدادرسانی کردند، ۲۳۷ نفر را اسکان اضطراری دادند، ۲۳۶ نفر را به مناطق امن منتقل کردند و با دستگاه پمپاژ، آب ۲۴۰ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات افزود: ۲۸۷ تیم عملیاتی شامل ۱۰۲۰ امدادگر در عملیات سیل و آبگرفتگی شرکت کردند.

محمودی گفت: ۵۸ دستگاه چادر، ۲۰۸۶ تخته پتو، ۸۳۲ تخته موکت، ۴۰۴۷ کیلوگرم نایلون، ۱۲۶۱ بسته غذایی، ۴۸۰۴ قوطی کنسروجات، ۴۸۳۲ کیلوگرم برنج، ۴۲۰ کیلوگرم روغن، ۶۱۵ کیلوگرم حبوبات، ۴۰۴ ست شستشو و ۳۸۲ ست بهداشتی بین افراد متأثر توزیع شد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *