پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد کاهش 70 درصدی کشفیات قاچاق دام

فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد کاهش 70 درصدی کشفیات قاچاق دام





۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۵۵

فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد
کاهش 70 درصدی
کشفیات قاچاق دام
فرمانده‌ی نیروی انتظامی استان کرمان گفت: امسال کشف سوخت قاچاق به میزان 23 درصد رشد و کشفیات قاچاق دام با توجه به اقدامات کنترلی که صورت گرفت، 70 درصد کاهش داشته است.
صبح دوشنبه در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز واقع در استانداری کرمان، رضا بنی اسدی اظهار داشت: عملکرد مبارزه با قاچاق، در 6 ماهه ی نخست سال 94 رشد قابل توجهی داشته است و می طلبد از همه ی دستگاه هایی که به نوعی در بحث قاچاق سهیم هستند بخواهیم، مساعدت لازم را با پلیس داشته باشند تا روند را ارتقا دهیم و کیفیت فعالیتمان را بالا ببریم.
فرمانده ی نیروی انتظامی کرمان افزود: در بحث مبارزه با قاچاق، در مقایسه با شش ماهه ی نخست سال 93، در زمینه کشف مشروبات الکلی 17 درصد، سلاح 19 درصد، لوازم آرایشی و بهداشتی 66 درصد، دارو 40 درصد و لوازم خانگی 10 درصد در استان افزایش کشفیات داشته ‌ایم. بنی‌اسدی خاطر نشان کرد: در شش ماهه ی نخست سال جاری در زمینه ی قاچاق برنج 125 درصد، پارچه 275 درصد، عتیقه 191 درصد، لوزم یدکی 189 درصد، وسایط نقلیه 22 درصد، مرکبات 57 درصد و تبلت 135 درصد افزایش کشف داشتیم.
وی با بیان کشف 2 درصدی تجهیزات ماهواره ای بیان داشت: در زمینه ی تلفن همراه با کاهش کشفیات قاچاق مواجه هستیم ضمن اینکه امسال کشف سوخت قاچاق به میزان 23 درصد رشد و کشفیات قاچاق دام با توجه به اقدامات کنترلی که صورت گرفت، 70 درصد کاهش داشته است. فرمانده ی نیروی انتظامی کرمان گفت: در شش ماهه ی نخست سال 94 تعداد 2330 نفر دستگیر شده و 2315 پرونده جاری مرتبط با این موارد وجود دارد که نسبت به مدت مشابه در سال 93 به میزان 34 درصد افزایش یافته است.
بنی‌اسدی تاکید کرد: باید نظارت دقیق بر مصرف سوخت در بخش صنعت افزایش یابد و نسبت به عدم راه‌ اندازی شعبه ‌های اموال تملیکی و قرنطینه ی دام‌ های مکشوفه نیز اقدامات لازم انجام شود. فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: کشفیات کالاهای قاچاق در سال گذشته به میزان 20 میلیارد تومان بود و امسال با 23 درصد افزایش، این مبلغ به 25 میلیارد تومان افزایش یافته است.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *