پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | تفاهم نامه ساخت بیمارستان تخصصی در کرمان با سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومانی امضا شد

تفاهم نامه ساخت بیمارستان تخصصی در کرمان با سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومانی امضا شد





۲۹ دی ۱۳۹۴، ۱:۳۱

تفاهم نامه ساخت بیمارستان تخصصی در کرمان با سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومانی امضا شد
جلسه ستاد سرمایه‌گذاری سلامت استان کرمان روز گذشته در محل استانداری کرمان برگزار شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پاسخ به این سوال پیام ما که چه زمانی عملیات ساخت بیمارستان شفا اجرا می شود، گفت: قرار بوده طی دو ماه اجرا شود البته زمان دقیق آن در جلسات آتی مشخص می شود، و نحوه‌ی تامین اعتبار این بیمارستان 550 تختخوابه به این صورت است که 50 درصد را بخش خصوصی و 50 درصد دانشگاه علوم پزشکی تامین می کند.
استاندار کرمان در این جلسه گفت: آقای زنگی آبادی یکی از افراد خیر استان کرمان است و سال گذشته نیز قول دادند که آمادگی دارند مبلغ قابل ملاحظه ای را که در اختیار دارند در حوزه خیریه و ساخت بیمارستان در شهر کرمان نیز سرمایه گذاری کنند.
علیرضا رزم حسینی افزود: استان کرمان نیازمند 3000 تخت بیمارستانی می باشد و باید امروز در ساخت بیمارستان توسط افراد خیر تصمیم جدی گرفته شود ومعتقدم کسی از فردایش خبر ندارد، پس کار خیر را نباید به روز دیگر واگذار کرد.
وی با اشاره به اینکه مزاحمت‌ها و موانعی در انجام کارها وجود دارد اما نباید به آنها توجه کرد و سدی برای کار خیران شود، اظهار داشت: بیمارستان مغز و اعصاب بیمارستان افضلی پور سود آور و آماده ساخت است که می‌تواند از حضور خیرین برای ساخت آن استفاده کرد.
رزم حسینی بیان کرد: در راستای اجرای سیاست‌های تدبیر و امید در حوزه سلامت تفاهم نامه بیمارستان تخصصی خصوصی مابین استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی و ماشاا… زنگی آبادی با یکهزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای 300 نفر احداث می شود.
وی با اشاره به اینکه استانداری کرمان در چارچوب مقررات، هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذیربط به منظور تامین زمین و ….را به عمل خواهد آورد، گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیز در سطح کشور به دنبال احداث بیمارستان‌هایی است که در استان کرمان نیز ساخت بیمارستان 550 تخت خوابی را پیش بینی کرده است.
استاندار کرمان تصریح کرد: نقدترین کاری که در راستای هرچه سریعتر ساخت این بیمارستان می توانیم بکنیم، قرار دادن لیست املاک قابل واگذاری به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء است تا پس از تملک آنها بتوانند ظرف سه تا چهار هفته کار ساخت بیمارستان را شروع کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این جلسه گفت: منطقه جنوب شرق کشور به بیمارستان تخصصی مغز و اعصاب، بیمارستان جامع زنان و بیمارستان کودکان نیازمندیم و نیاز است در این بخش‌ها اقدام به ساخت بیمارستان تخصصی شود و احداث این بیمارستان‌ها از نظر اقتصادی نیز به صرفه است.
علی اکبر حقدوست با اشاره به احداث بیمارستان 250 تختخوابی در کرمان افزود: بیمارستان تخصصی با شرکت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کرمان و در آینده نزدیک احداث خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر