پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۱ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۰۳

حال سردار سلیمانی
خوب است
مسئول روابط عمومی کل سپاه، شایعه سازی برخی رسانه‌های اسراییلی در انتشار خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی را تکذیب کرد. سردار شریف در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به انتشار خبر شهادت سردار سلیمانی ازسوی رسانه‌های صهیونیستی، خاطر نشان کرد: معمولا اسراییلی‌ها آرزوها و آرمان‌های خود را به عنوان خبر تنظیم و از طریق رسانه‌های خود در فضاهای مجازی منتشر می‌کنند که خبر جعلی شهادت سردار سلیمانی نیز از این جنس است. به گفته‌ی مسئول روابط عمومی کل سپاه، سردار سلیمانی بر خلاف تمام فضاسازی‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در سلامت به سر می‌برد.

فراخوان نمایندگان نینجاواریور کشور در استان فارس
در فرخوانی که در استان فارس برگزار شد خانم ماریا شهامت و شهرام مثنوی پور از استان کرمان به این فراخوان دعوت شدند که در این فراخوان درجه دان 5 و عنوان شیهان توسط این دو نفر کسب شد . همچنین آقای مثنوی پور مسئول کمیته برگزاری مسابقات کشوری و مشاور این سبک در جنوب کشور معرفی و خانم ماریا شهامت بعنوان نایب رئیس این سبک در کشور منصوب شد در همین راستا نیز مسابقات کشوری به میزبانی استان کرمان در شهرستان بم و کلاس مربیگری عملی کشور سبک نینجاواریور ویژه بانوان توسط خانم ماریا شهامت در بم تا پایان آبان ماه برگزار خواهد شد.

تساوی نمایندگان کرمان در لیگ آزادگان
روز گذشته از نظر فوتبالی روز چندان خوبی برای کرمانی ها نبود. هر سه نماینده کرمان در لیگ آزادگان به تساوی رضایت دادند. گفتنی است مس کرمان در بین نمایندگان کرمانی وضعیت بهتری را دارد و در حال حاضر با 25 امتیاز در رده چهارم جدول است.
تساوی دو سر سوخت
مس کرمان صفر آلومینیوم اراک صفر
مس کرمان به رغم بازی در خانه نتوانست در دیدار با تیم آلومینیوم اراک به پیروزی برسد و پس از 90 دقیقه تلاش نافرجام برابر میهمان خود متوقف شد. اراکی ها که که تلاش زیادی برای رسیدن به جایگاه سوم داشتند هر چند کسب یک امتیاز هم برای شان خوب بود ولی با این تساوی نتوانستند هدفشان را محقق کنند. مسی ها در صورت پیروزی در این دیدار به رده سوم جدول صعود می کردند ولی بازی بی برنامه و دل خوش کردن به درخشش تک ستاره ها باعث شد تا این تیم فقط یک امتیاز به چنگ آورد.
تساوی بدون گل دستیارها
ایران جوان بوشهر صفر
گل گهر سیرجان صفر
دیدار سرد و کسل کننده تیم های ایران جوان و گل گهر که توسط کمک مربیان شان هدایت می شدند بدون گل به پایان رسید. با این تساوی دو تیم در جایگاهشان باقی ماندند.
فرار از باخت خانگی با سوپرگل ستار
نفت مسجد سلیمان 1 مس رفسنجان 1
گل ها : ستار دراجی (70) برای نفت – بهرام رشیدفرخی (64) برای مس
دیدار تیم های نفت و مس در نیمه دوم هیجان انگیزتر از نیمه اول بود. ثبت دو گل در این نیمه باعث شد تا یخ بازی اب شود به ویژه سوپر گل ستار دراجی که با پای چپ و از فاصله ایی حدود 35 متری درون دروازه مس جای گرفت تا بازی به تساوی کشیده شود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

، ،





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر