پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | استاندار کرمان در آیین تجلیل از دانش آموزان برتر:

سایر معین‌های اقتصادی، جا پای گهرزمین بگذارند

استاندار کرمان در آیین تجلیل از دانش آموزان برتر:





۱ آبان ۱۴۰۰، ۰:۰۰

 

فعالیت‌های شرکت گهرزمین به‌عنوان معین اقتصادی 7 شهر جنوب استان کرمان در زمینه ارتقای آموزش‌ها، تقویت نیروی انسانی، نخبه‌پروری و توسعه فضاهای آموزشی دوران طلایی را رقم زده است.
فعالیت‌های این شرکت درقالب مسئولیت اجتماعی در حوزه برگزاری کلاس‌های کنکور و برقراری عدالت آموزشی بسیار چشمگیر بوده است.

دانش‌آموزان شهرهای جنوب استان استعداد بسیاری دارند اما توان رقابت نداشتند لذا شرکت سنگ آهن گهرزمین در بخش ارتقای آموزش‌ها با اعزام اساتید برجسته و نخبه کشور به این شهرها سرمایه‌گذاری و هزینه بسیاری کرد. که نتایج مطلوبی تاکنون به‌دنبال داشته است.
به عنوان مثال دانش‌آموزان این مناطق کم برخوردار موفقیت های چشمگیری در کنکور سراسری 1400 داشته و در دانشگاه‌های برتر کشور پذیرفته شده که مایه فخر و مباهات است.به همین منظور صبح روز چهارشنبه 28 مهرماه به همت شرکت سنگ آهن گهر زمین و به میزبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان کهنوج جشن و آیین تجلیل از این ستاره های درخشان عرصه علم و دانش با حضور استاندار کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، نماینده 5 شهر جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل و اعضا هیات مدیره شرکت گهر زمین، جمعی از مسئولان شهرستان کهنوج و شهرهای همجوار برگزار گردید.
*منصور شکرالهی نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان؛ خرسندیم که دغدغه ویژه گهرزمین آموزش است*
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین منصور شکرالهی نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در آیین تجلیل از دانش آموزان برتر کنکور سراسری ۱۴۰۰ شهرستان های جنوبی استان کرمان ضمن خوش آمد گویی و تقدیر و تشکر از حمایت های بی بدیل مجموعه شرکت گهرزمین از دانش آموزان جنوب استان کرمان گفت:
این مناطق با وجود کمبود امکانات توانسته است نتایج قابل قبولی در حوزه آموزش کسب نماید.
وی در ادامه افزود: این نتایج حاصل اراده قوی فرزندان کویر است که نقش غیر قابل انکار شرکت گهرزمین قابل توجه بوده است.
خرسندیم که دغدغه ویژه گهرزمین، بحث آموزش بوده است.
امیدواریم طی سالهای آتی، بازهم شاهد موفقیت آینده سازان این دیار باشیم.
*احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان؛ در بحث موفقیت های آموزشی جنوب استان مدیون گهر زمین هستیم*
اسکندری نسب به عنوان دومین سخنران این همایش ضمن قدردانی از تلاش های ارزنده و خدمات ماندگار مجموعه بزرگ گهر زمین، موفقیت فرزندان شایسته جنوب استان را حاصل تلاش های بی شائبه این عزیزان، آموزش های ویژه اساتید و حمایت های مالی گهر زمین دانست.وی همچنین با اشاره به آمار قبولی بیش از ۶۰ درصدی دانش آموزان جنوب استان در دانشگاه فرهنگیان و حمایت آموزشی از ۳۳۰۰ دانش‌ آموز دیگر، تداوم این رویه خداپسندانه را از درگاه خداوند منان برای خدمتگزاران آموزش و صنعت آرزو کرد.
*محمد فلاح مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین؛ مفتخریم توفیق خدمتگزاری به آینده سازان دیار کریمان نصیبمان شد*
محمد فلاح مدیرعامل گهرزمین در ابتدای عرایضشان از نقش اعضای هیات مدیره گهرزمین و خیرین محترم در این مسیر یاد کرده و حمایت و مساعدت این عزیزان را شایسته تقدیر و تشکر دانست.
وی در ادامه عنوان کرد: دانش آموزان این مناطق با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی توانستند گام بلندی در راه رسیدن به قله های موفقیت در کنکور ۱۴۰۰ بردارند که جا دارد از خانواده و معلمان این ستارگان عرصه علم و دانش تشکر کنم.
محمد فلاح همچنین به مدیران ارشد آموزش و پرورش استان و شهرستان های جنوب پیشنهاد داد که یک نفر از این دانش آموزان شایسته به‌عنوان مشاور دانش آموزی مناطق جنوب به شرکت گهرزمین معرفی شده و ارتباط تنگاتنگی با این شرکت داشته باشند.
مدیرعامل گهرزمین در پایان از مدیران ارشد این شرکت، معاونین پرتلاش و مدیر خستگی ناپذیر روابط عمومی و امور بین الملل و سایر کارکنان این شرکت تقدیر و تشکر به عمل آورد.
*علی زینی وند استاندار کرمان در آیین تجلیل از دانش آموزان برتر؛ سایر معین های اقتصادی، جا پای گهرزمین بگذارند*
استاندار کرمان در آیین تجلیل از دانش آموزان برتر کنکور سراسری ۱۴۰۰ شهرستان های جنوبی استان ضمن گرامیداشت هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی به حضار و مدعوین همایش، با تبریک به دانش آموزان موفق و تقدیر از شرکت گهرزمین سخنرانی اش را آغاز کرد.
وی ضمن ابراز رضایت از اقدامات شایسته گهرزمین در بحث معین اقتصادی جنوب استان گفت: استانداری کرمان به شرکت بزرگ گهرزمین تکلیف کرد که مناطق محروم جنوب استان را تحت پوشش قرار دهد و بالاخص در زمینه آموزش دانش آموزان این خطه از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند که به شکر خدا، گهرزمین بسیار موفق عمل کرده است. بنده به سایر معین های اقتصادی پیشنهاد کردم که جا پای گهرزمین گذاشته و همین روال مثبت را در پیش بگیرند.
زینی وند در پایان گفت:
اقدامات به یادماندنی و تاریخی شرکت گهرزمین در این مناطق به خصوص با تمرکز بر نیروی انسانی موجبات پیشرفت علمی و آموزشی این مناطق در آینده خواهد بود.
در بخش های دیگری از این مراسم اجرای موسیقی محلی توسط نوازندگان بومی جنوب استان، گفتگو با تعدادی از دانش آموزان برتر حاضر در مراسم، اجرای برنامه طنز توسط هنرمندان محبوب جنوب استان« عذرا و گلنسا» و همچنین اجرای زیبای گروه سرود دختران نونهال کهنوجی با لباس محلی را شاهد بودیم.
همچنین در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از دانش آموزان برتر کنکور سراسری 1400 هفت شهرستان جنوبی استان کرمان ، غرفه هایی بیرون از سالن همایش برپا شده بود که صنایع دستی و ساخته های دست دانش آموزان این مناطق را در معرض دید مدعوین این مراسم قرار داده بودند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *