پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | کلنگ‌زنی و افتتاح 6 مدرسه در استان‌های خوزستان و لرستان

گامی دیگر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی بانک پاسارگاد

کلنگ‌زنی و افتتاح 6 مدرسه در استان‌های خوزستان و لرستان





۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۱۰

بانک پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در حوزه ساخت مدرسه و توسعه فضاهای آموزشی کشور، سه باب مدرسه در استان لرستان، دو باب مدرسه در استان خوزستان افتتاح و عملیات احداث مدرسه 12 کلاسه در دزفول را آغاز کرد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، با حضور دکتر مجید قاسمی مدیر‌عامل بانک پاسارگاد و شماری از مسئولان استانی و محلی 5 باب مدرسه در استان‌های لرستان و خوزستان افتتاح و احداث مدرسه 12 کلاسه در منطقه مهرشهر شهرستان دزفول در خرداد ماه جاری آغاز شد. راحله شهرابی مدیر امور حوزه راهبری و روابط‌عمومی بانک پاسارگاد ضمن اشاره به فعالیت‌های گسترده بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی به‌خصوص در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی، مسئولیت اجتماعی را به عنوان فرهنگی نهادینه و بخشی جدایی‌ناپذیر از فعالیت‌های بانک پاسارگاد دانست و در‌این‌خصوص تصریح کرد: بانک‌پاسارگاد همواره اقدامات و فعالیت‌های متنوع و گسترده‌ای را در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و نیز اعطای کمک‌های انسان‌دوستانه و خیرخواهانه با هدف مشارکت سازنده در توسعه اجتماعی به انجام می‌رساند. از جمله این اقدامات می‌توان به ساخت مدرسه و کتابخانه در مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله و مناطق کمتر برخوردار استان‌های مختلف کشور اشاره داشت.

او در ادامه افزود: بانک پاسارگاد تاکنون 25 مدرسه در استان‌های کهگیلویه‌و‌بویراحمد، هرمزگان، سیستان‌و‌بلوچستان،خراسان‌رضوی، البرز، آذربایجان شرقی، خوزستان، لرستان و گلستان ساخته است و ساخت 11 مدرسه دیگر در استان لرستان را در دستور کار خود دارد. در حوزه ساخت کتابخانه نیز، 17 کتابخانه در استان‌های اردبیل، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس توسط بانک احداث شده که تنها بخشی از اقدامات بانک در حوزه فرهنگی است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *