سایت خبری پیام ما آنلاین | اخلاقی نگاشتن و مردمی نگریستن مهم‌ترین ویژگی روابط‌عمومی پویا

پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت روز روابط‌عمومی

اخلاقی نگاشتن و مردمی نگریستن مهم‌ترین ویژگی روابط‌عمومی پویا

مدیر‌عامل بانک توسعه صادرات ایران در پیامی فرارسیدن «27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی» را به فعالان این عرصه تبریک گفت.





۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۱۴

مدیرعامل بانک توسعه صادرات در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی: مدیر‌عامل بانک توسعه صادرات ایران در پیامی فرارسیدن «27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی» را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
به گزارش جامعه ایده آل ؛در پیام دکتر علی صالح‌آبادی آمده است: 27 اردیبهشت ماه یادآور اهمیت و نقش به‌سزای صنعت روابط عمومی در عصر ارتباطات فرصت مغتنمی است تا با مرور این نقش، به تاثیر آن در تصمیم‌گیری‌های سازمانی و افزایش تفاهمات و تعاملات در مجموعه ها تاکید شود. امروزه روابط عمومی مقتدر به عنوان واحدی مشورتی در هر نهاد، تاثیر شایانی در پیشرفت سازمان ایفا کرده و به مثابه ابزاری برای هدایت افکار عمومی در حرکت رو به رشد اطلاعات، گام های موثری بر می دارد. “اخلاقی نگاشتن و مردمی نگریستن” از ویژگی‌های روابط عمومی حرفه‌ای و پویاست که فعالان این عرصه می بایست هرچه بیشتر به آن اهتمام ورزند.
روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان پرتلاش این عرصه که یاران و همراهان بی بدیل مدیران اجرایی در سراسر کشور هستند، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم و برای تمامی کنشگران این عرصه آرزوی موفقیت روز افزون دارم.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *