پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۰:۳۷

همراهی مدیر مستعفی با رئیس کمیته ملی المپیک
حضور و همراهی مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان در مراسم بازدید کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک و کیمیا علیزاده، مدال آور المپیکی کشورمان از یکی از مدارس دخترانه کرمان کمی عجیب و شبه برانگیزبود، با علم به اینکه می دانیم وی کارمند آموزش و پرورش است و شاید از سوی اداره متبوعش برای این بازدید اعزام شده ولی باز جای سوال است که چرا از اداره ورزش و جوانان استان و حتی شهرستان، هیچ کس در این مراسم حاضر نبود؟ آیا حضور رییس کمیته المپیک و اولین زن مدال آور المپیکی ایران در استان کرمانی که هیچ ورزشکاری در آن مسابقات نداشته( بجز زهرا نعمتی) آنقدر بی اهمیت و ساده است که دوستان جدید و قدیم ما در اداره ورزش و جوانان هیچ حضوری نداشته باشند و به جای خود مدیران سابق را در این راه نظاره گر باشند؟ به راستی نقش مدیران قبلی در این مراسم چه بوده است؟

بازگشت کرستیچوویچ به مس رفسنجان
مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان گفت: میشو کرستیچوویچ بار دیگر سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان و جایگزین علی اصغر کلانتری شد.
علی زینلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وی فصل گذشته سرمربی تیم و ابتدای فصل جاری نیز جزء گزینه های اصلی ما بود. وی بیان کرد: قبلا با کرستیچوویچ بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده بودیم اما پس از اینکه از کرواسی آمد چندین جلسه را برگزار کردیم تا به توافق رسیدیم و شب گذشته عهده دار مسئولیت تیم شد. وی گفت: بعد از اینکه با علی اصغر کلانتری به صورت توافقی جدا شدیم، باشگاه، هیات امنا و هیات مدیره دنبال گزینه خوب برای جایگزینی بودند. مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان افزود: امیدواریم با درایتی که کرستیچوویچ دارد و برنامه ریزی و حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران، هیات مدیره و هیات امناء بتوانیم مس رفسنجان را به روزهای خوب خود بازگردانیم. تیم فوتبال مس رفسنجان در جام آزادگان از 8 بازی 4 امتیاز گرفته و در رده شانزدهم جدول است. این تیم در هفته نهم جام آزدگان، جمعه 16 مهر به رشت می رود تا در بازی خارج از خانه مقابل تیم سپیدرود این شهر قرار گیرد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *