پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | امام جمعه کرمان: نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهید

امام جمعه کرمان: نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهید





۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۰:۲۸

امام جمعه کرمان:
نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهید
فرمانده انتظامی استان در دیدار با نماینده ولی فقیه در کرمان گفت: حمایت ائمه ی جمعه از پلیس باعث دلگرمی است.
سردار «رضا بنی اسدی» صبح دیروز به همراه جمعی از فرماندهان و معاونان پلیس کرمان به دیدار آیت الله «سید یحیی جعفری» رفت و از حضور وی در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح در هفته ی ناجا تقدیر کرد.
وی حضور امام جمعه ی محبوب کرمان را سبب وحدت در استان خواند و افزود: حضور و حمایت ائمه ی جمعه از پلیس باعث دلگرمی است.
فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک به مناسبت زادروز آیت الله جعفری، اظهار داشت: 36 سال سکان امام جماعت شهری سیاسی مانند کرمان را حفظ کردن نیازمند مدیریت توانمندی است که کمتر کسی چنین قابلیتی را دارد. وی افزود: اشراف پدرانه شما سنگ صبوری برای همگان است و امیدواریم سایه تان همواره بر سر ما باشد و امیدواریم بتوانیم با تامین امنیت خدمات مطلوبی را به کرمانی های عزیز ارائه کنیم. در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین «سید یحیی جعفری» امام جمعه کرمان خطاب به فرمانده انتظامی استان گفت: نظم و انضباط را سرلوحه کار خود در امور مختلف قرار دهید چرا که توجه به این مساله پیشرفت را تسریع می بخشد. امام جمعه کرمان هفته ی نیروی انتظامی را به همه یگان ها و پرسنل انتظامی تبریک گفت و افزود: ایمان، تقوا و عمل صالح ملاک برتری انسان ها است.
وی با استناد به سخنان حضرت محمد(ص)، تصریح کرد: سلمان فارسی با وجود اینکه پیش از اسلام آوردن زرتشتی بود به جایگاه والایی دست یافت اما عموی پیامبر به جایگاهی دون تنزل یافت.
امام جمعه کرمان «لا اله الله» و «محمد رسول الله» را راز نجات انسان ها معرفی کرد و اظهار داشت: چنانچه به صورت عملی به این دو شعار اعتقاد داشته باشیم، تمام ملت ها در برابر ما تسلیم خواهند شد. وی گفت: باید همواره به دنبال رضای خدا و کار برای خلق باشیم و این مساله راه سعادت انسان ها است.
نماینده ولی فقیه در کرمان خطاب به فرمانده انتظامی استان گفت: نظم و انضباط را سرلوحه ی کار خود در امور مختلف قرار دهید چرا که توجه به این مساله پیشرفت را تسریع می بخشد. وی در پایان بابت تامین نظم و امنیت در کرمان از پلیس تقدیر کرد و گفت: دعای خیر ما همواره پشت و پناه شما است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *