پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جیرفت: ۷۰ درصد شهدای شهرستان جیرفت مربوط به عملیات کربلای ۵ است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جیرفت: ۷۰ درصد شهدای شهرستان جیرفت مربوط به عملیات کربلای ۵ است





۵ مهر ۱۳۹۵، ۱:۱۷

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جیرفت:
۷۰ درصد شهدای شهرستان جیرفت مربوط به عملیات کربلای ۵ است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس شهرستان جیرفت ۴۹۵ شهید تقدیم اسلام کرده‌ است، گفت: ۷۰ درصد شهدای شهرستان جیرفت مربوط به عملیات کربلای ۵ است.
حمیدرضا محمدی در همایش سنگرسازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان اظهارداشت: اولین کسانی که در جنگ حضور پیدا کردند نیروهای مردمی در قالب جهاد سازندگی بودند که این افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه در 31 شهریور 59 توسط صدام حسین جنگ آغاز شد و 94 ماه 17 روز این جنگ به طول کشید که در این جنگ 219 هزار شهید تقدیم جمهوری اسلامی شده است، گفت: 330 هزار جانباز ترکشی، 120 هزار جانباز شیمیایی، 40 هزار آزاده و 9 هزار 700 شهید گمنام تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده‌ است. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت با بیان اینکه اگر امروز در نظام جمهوری اسلامی آسایش و آرامشی وجود دارد مدیون خون شهدا و ایثارگران است، افزود: از مجموع 32 میلیون نفر افراد نظام جمهوری اسلامی 120 هزار نفر در جنگ حضور پیدا کردند که 12 هزار نفر آن متعلق به جیرفت و عنبرآباد است. محمدی با اشاره به اینکه از مجموع 219 هزار شهید 495 شهید متعلق به شهرستان جیرفت است، عنوان کرد: فرماندهی جنگ به دست حضرت امام بود که توسط وی جنگ مدیریت شد و همین باعث شد که یک وجب از خاک ایران را از دست ندهیم. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت با بیان اینکه 44 کشور به صدام کمک کردند، گفت: جنگ در کشور ما ناخواسته بود و تمام کشورها عراق را یاری کردند اما ما توانستیم موفق شویم و 36 هزار شهید بسیج دانش‌آموزی، 5 هزار شهید فرهنگی و غیره در کنار همدیگر قرار گرفتند تا توانستند موفق شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه 70 درصد شهدای شهرستان جیرفت مربوط به عملیات کربلای 5 است، گفت: اینکه امروزه کسی جرات ندارد برای کشور ایران مشکل بوجود آورد به برکت خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه‌های مختلف حمایت از انقلاب است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *