پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۲۱

کرمان میزبان مسابقات طرح ملی دو و میدانی جنوب شرق
مسابقات طرح ملی استعداد یابی دو و میدانی جنوب شرق کشور در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی شهید باهنر کرمان به پایان رسید.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در مسابقات استعدادیابی دو و میدانی درکرمان، حدود 170 دانش آموز دختر و 200 دانش آموز پسر 13 تا 16 سال از استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان، جمعه و شنبه استعداد خود را محک زدند.
نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان کرمان گفت: در این مرحله از مسابقات استعداد یابی دو و میدانی، شرکت کنندگان در رشته های پرش عمودی، پرش جفت و پرش توپ طبی یک کیلوگرمی همچنین استقامت 1600 متر و دوی 60 متر استارت ایستاده رقابت کردند. عفت کاظمی پور افزود: منتخبان رقابت های منطقه ای تا دو ماه آینده به فدراسیون دو و میدانی کشور معرفی می شوند تا در مرحله سوم این مسابقات برای المپیک آینده، آموزش های لازم را فرا گیرند.

در مسابقات قوی‌ترین مردان غرب کشور
عظیم دیانی
از سیرجان قهرمان شد
رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام ملایر گفت: دومین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان غرب کشور با حضور ۲۵ ورزشکار از ۱۲ استان کشور در ملایر برگزار شد.
مهدی فخار با اشاره به برگزاری رقابت قوی‌ترین مردان در ملایر اظهار داشت: همدان، لرستان، قزوین، گیلان، مازندران، کرمان، مرکزی، فارس، کهکیلویه و بویر احمد، کرمانشاه، البرز و تهران استان‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها بودند و ورزشکاران در این مسابقات در آیتم‌های اسکات تعادلی، غلط لاستیک، سه‌گانه قدرتی، حمل چمدان و کنده قدرتی باهم به رقابت پرداختند.
رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام ملایر با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در پایان این رقابت‌ها در وزن ۹۰ کیلوگرم عظیم دیانی از سیرجان، حسین ملکی و ابوذر ندری از ملایر نفرات برتر این وزن شدند.
فخار عنوان کرد: در وزن ۱۰۵ کیلوگرم نیز علی شکری از قزوین، محمود حسینی از رودبار و محسن ربیعی از ملایر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و در روزن ۱۰۵+ کیلوگرم محمدرضا طالبی از اراک، دانیال خدایاری از شهریار و حمزه قربانی از کامیاران مقام‌های برتر را به دست اوردند.

مسابقات فوتسال ناشنوایان استان کرمان
تیم فوتسال ناشنوایان کرمان قهرمان مسابقات یادواره شهید ناشنوا عبدالمطلب اکبری شد.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید مهدی قویدل رئیس رئیس هئیت ورزشی ناشنوایان شهرستان زرند گفت:مسابقات فوتسال ناشنوایان استان کرمان جام یادواره شهید ناشنوا عبدالمطلب اکبری تنها شهید ناشنوای کشور به میزبانی شهرستان زرند برگزار شد.
رئیس هئیت ورزشی ناشنوایان شهرستان زرند افزود در این دوره از مسابقات 7 تیم از کرمان، شهربابک، رفسنجان، انار، بافت و زرند به مدت دو روز در سالن ورزشی 22 بهمن و سالن شهید شیرودی این شهرستان به رقابت پرداختند و در پایان تیم‌های کرمان الف،شهربابک و بافت به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را بدست اوردند .
درمراسم اختتامیه این مسابقات حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه، حبیب الله خنجری فرماندار، علی صادق زاده معاون فرماندار، سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند و جمعی از مسئولین ورزشی و علاقمندان به ورزش حضور داشتند از تیم‌های برتر با اهدا هدایایی تجلیل شد .

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *