سایت خبری پیام ما آنلاین | ورزش

ورزش





۲ مرداد ۱۳۹۵، ۴:۲۵

در مراسم بدرقه المپیکی‌ها
تمجید دوباره رییس جمهور از عملکرد
تیم ملی فوتبال
دکتر حسن روحانی بار دیگر از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی تمجید کرد.
رییس جمهور امروز در مراسم بدرقه از ورزشکاران المپیکی بار دیگر علاقه خود را به فوتبال و تیم ملی نشان داد و با ستایش از عملکرد ایران در دیدار برابر آرژانتین اظهار کرد: همه پیروزی‌هایی که ورزشکاران در صحنه‌های قبلی کسب کرده‌اند، چه آنجا که فوتبالیست‌های ما پیروز شدند، چه آنجایی که پیروز نشدند اما عالی بازی کردند مثل بازی با آرژانتین همه خوشحال شدند با اینکه ما پیروز نبودیم اما همه ملت ایران از آن لذت بردند. در المپیک گذشته هم پیروزی‌هایی توسط ورزشکاران ما کسب شد و همه چیز به تلاش ورزشکاران و مربیان بستگی دارد، دعای خیر مردم هم پشت سر ورزشکاران است، امیدوارم از نظر مدال‌آوری هم در المپیک موفقیت داشته باشیم.

پیام صادقیان دستگیری خود را تکذیب کرد
مهاجم تیم ماشین سازی نسبت به حاشیه جدید پیرامونش واکنش نشان داد.برخی رسانه‌ها اخباری را منتشر کردند مبنی بر اینکه دو بازیکن فوتبال با نام اختصاری پ.ص و م.م پلمپ یک سفره‌خانه را باز کرده و اقدام به برگزاری میهمانی در آن کرده‌اند.پیام صادقیان، که نام اختصاری اعلام شده به او می‌خورد، در اینستاگرامش به موضوع واکنش داد.
صادقیان نوشت: «من که عادت کردم به حواشی، همه می‌دونن که کلاً حواشی رو کنار گذاشتم. خداروشکر من یک ماهی میشه که تبریزمو تو تیم جدیدم دارم تمرین می‌کنم و اینکه همش دارم واسه شماها پست می‌ذارم. خب کاری نداره که اونم مشخص میشه دیگه. عجب داستانی دارم من به خدا. بی خیال ما نمیشین.»

شهباززاده دومین ایرانى در سوپرلیگ ترکیه
مهاجم فصل گذشته استقلال تهران با عقد قراردادی رسما به عضویت آلانیا اسپور ترکیه درآمد و در اردوی این تیم حاضر شد.
سجاد شهباززاده که پس از سپری کردن فصل موفق همراه استقلال تهران با پیشهاد باشگاه آلانیا اسپور ترکیه مواجه بود،‌ با صرف نظر از دریافت مطالبات خود از آبی‌ها رضایت‌نامه‌اش را دریافت کرد تا بتواند با تیم ترکیه‌ای قرارداد امضاء کند. او دو روز قبل رسما از استقلال تهران جدا شد و حالا با عقد قراردادی رسما به باشگاه آلانیا اسپور ترکیه پیوست تا همراه رامین رضائیان دومین بازیکن ایرانی باشد که در سوپر لیگ ترکیه بازی خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *