سایت خبری پیام ما آنلاین | نارنجی پوشان جوان مس آمدند

نارنجی پوشان جوان مس آمدند





۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۴:۳۵

نارنجی پوشان جوان مس آمدند
روند عقد قرارداد با محصولات آکادمی باشگاه مس کرمان ادامه دارد و تعداد دیگری از این جوانان بومی و آینده‌دار به تیم مس اضافه شدند.
دیروز روز پرکاری در باشگاه مس کرمان بود و علاوه بر کنفرانس خبری مهم مدیر عامل و سرمربی تیم فوتبال مس و در ادامه آن تمدید قرارداد فرزاد حسین‌خانی، جمعی از جوانان فوتبالیست کرمانی و محصولات آکادمی باشگاه مس نیز رسما به جمع تیم بزرگسالان و اصلی مس اضافه شدند.
علی خلیلی کاپیتان فصل قبل امیدهای مس کرمان که با این تیم عنوان سومی رقابت‌های لیگ برتر را کسب کرد از این بازیکنان است که در پست دفاع میانی در این فصل برای مس توپ خواهد زد. او سابقه‌ی پوشیدن پیراهن تیم ملی نوجوانان و حوانان ایران را در کارنامه دارد.
میلاد محمدی بازیکن تکنیکی و تهاجمی مس کرمان که فصل قبل نیز با پیراهن مس در چند بازی لیگ یک به میدان رفت دیگر بازیکن جوان مس بود که به جمع تیم اصلی این فصل نیز اضافه شد. او که یک بازیساز و پلیرمیکر محسوب می‌شود نیز در رده‌های سنی مختلف تیم‌های پایه یک ملی‌پوش بوده است.
امیر حسین عسگری دیگر بازیکن جوان مس نیز فصل قبل در چند بازی لیگ یک برای این تیم به بازی پرداخت و توانست نظرهای مثبت زیادی را به سمت خود جلب کند. این بازیکن جوان نیز که محصول آکادمی باشگاه مس می‌باشد و در پست دفاع آخر و دفاع کناری بازی می‌کند از آن دسته بازیکنانی است که پیراهن تیم‌های ملی رده‌های سنی را برتن کرده است.
حسین تهامی هافبک وسط تیم‌های جوانان و امیدهای مس که فصل قبل درخشش فوق‌العاده‌ای در تیم‌های پایه‌ی مس داشت نیز در این فصل به جمع لیست بازیکنان تیم اصلی مس اضافه خواهد شد تا این بازیکن جوان، باانگیزه و خلاق نیز در این فصل فرصت درخشش با پیراهن تیم مس را در لیگ یک داشته باشد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *