پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۳۴

دکمه نپسندیدن (dislike) به فیس بوک اضافه می‌شود
ظاهرا فیس‌بوک بالاخره تسلیم خواسته‌ی بسیاری از کاربران خود شده و قصد دارد دکمه‌ی Dislike را به بزرگترین شبکه‌ی اجتماعی دنیا اضافه کند. مارک زاکربرگ – مدیرعامل و موسس فیس‌بوک در جلسه‌ی پرسش و پاسخ این شرکت رسما تایید کرد که دکمه‌ی «نپسندیدم» (Dislike) به فیس بوک اضافه می‌شود. این قابلیت در حال حاضر در حال توسعه است و در آینده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. پس از اضافه شدن این دکمه کاربران می‌تواند عدم تمایل خود را نسبت به پست دیگران ابراز کنند. فیس‌بوک تا به حال مانع اضافه شدن این قابلیت در شبکه‌ی اجتماعی خود شده بود. دلیل این موضوع نیز احتمالا دلسرد شدن کاربران پس از دریافت دیس‌لایک در پست‌های آن‌ها اعلام شده بود و حال به نظر می‌رسد مارک زاکربرگ و همکارانش در نهایت تسلیم درخواست‌های کاربران خود شده‌اند و قصد اضافه کردن این دکمه را دارند.

دو مرد چینی قصد داشتند برای خرید آیفون 6 اس کلیه خود را بفروشند
دو مرد چینی با نام‌های Wu و Huang هر دو قصد داشتند تا آیفون ۶ اس تهیه کنند. شاید این تصمیم‌شان اشتباه نبوده اما آنها بودجه‌ی کافی برای خرید نداشتند و تصمیم گرفتند کلیه‌های خود را بفروشند. چطور ممکن است فردی آیفون ۶ اس را بر سلامتی و جان خود ترجیح دهد؟ پس از آنکه وو و هوانگ تصمیم خود را مبنی بر فروش کلیه قطعی کردند، آژانسی را یافتند که تمامی کارهای فروش کلیه را برای آن‌ها انجام دهد. آژانس از آن‌ها درخواست کرده تا به منظور چک کردن سلامت به بیمارستانی در نانجینگ رجوع کنند. آن‌ها هنگام رجوع به بیمارستان متوجه شدند که مامور مربوطه حضور ندارد. وو این موضوع رابه عنوان نشانه‌ای برای توقف کارش قلمداد کرد، اما هوانگ بر فروش کلیه‌اش اصرار داشت. در نهایت وو تصمیمش را گرفت و با پشیمانی نزد مقامات مسئول رفت. هوانگ هم از مخمصه فرار کرد و تا کنون اطلاعی از او در دست نیست. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید صاحب آیفون‌های جدید شوید، اپل پیشنهادهای خوبی را فراهم کرده است. راه‌کارهای منطقی بسیاری برای تهیه‌ی بودجه‌ی خرید آیفون ۶ اس وجود دارد اما طبیعتا به خطر انداختن جان جزو این راه‌کارها نیست.

فیلترینگ تلگرام در دستور کارکمیته تعیین مصادیق
ظاهرا موضوع فیلترینگ سرویس پیام رسانِ تلگرام در کمیته‌ی تعیین مصادیق مجرمانه کشور مطرح شده است و ممکن است، دسترسی کاربران ایرانی به این پیام رسان نیز مسدود شود.
سید ابراهیم رئیسی – دادستان کل کشور در این باره گفته است که: «موضوع فیلترینگ تلگرام که در کمیته تعیین مصادیق مجرمانه بررسی می شود.»
وی در حاشیه نشست شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر جنوب شرق و شرق کشور در جمع خبرنگاران گفت:
شورای عالی فضای مجازی با حکم مقام معظم رهبری آغاز به کار کرده است و در نخستین جلسه این شورا، مباحث فضای مجازی و تهیدات آن بررسی خواهد شد. دبیر شورای عالی مجازی نیز شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی گفت که شبکه‌های اجتماعی در داخل کشور ما بدون رعایت مقررات حاکمیتی مشغول به کار هستند.

آلکاتل موبایل ویندوزی خود را تا پایان سال میلادی امسال عرضه خواهد کرد
کمپانی Alcatel OneTouch که برای موبایل های مقرون به صرفه اش شناخته شده است در حال کار بر روی یک اسمارت فون جدید با سیستم عامل ویندوز ۱۰ است و این مسئله توسط مدیر اجرایی آمریکا تایید شده است و قرار است تا پایان سال میلادی امسال یعنی حدود تا اوایل دی ماه موبایل جدیدی را با سیستم عامل ویندوز ۱۰ معرفی و به بازار عرضه خواهند کرد. در حالیکه هنوز هیچ اشاره دقیقی به مشخصات این موبایل نشده است شایعه پرداز معروف موبایل ها یعنی evleaks اعلام کرده است موبایل مذکور از چیپست Snapdragon 210 SoC بهره مند است و همچنین صفحه نمایش ۵/۵ اینچی ۷۲۰p، دو گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی از مشخصات این موبایل است. در ادامه بایستی گفت دوربین پشتی این موبایل از رزولوشن ۸ مگاپیکسل و دوربین جلوی این ۲ مگاپیکسل میباشد و قرار است در ماه دسامبر معرفی و عرضه شود.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *