سایت خبری پیام ما آنلاین | عده ای به دلیل ترس از نام اسلام، به انقلاب اسلامی می گویند «انقلاب 57»

عده ای به دلیل ترس از نام اسلام، به انقلاب اسلامی می گویند «انقلاب 57»





۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۴۰

عده ای به دلیل ترس از نام اسلام، به انقلاب اسلامی می گویند «انقلاب 57»

رهبر معظم انقلاب گفتند: دشمن بدنبال دگرگون کردن باورهای جامعه و نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است. نباید گذاشت امید شیطانی به خواب رفتن ملت در دل دشمن پا بگیرد. گزیده سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه را در ادامه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری در ادامه می خوانید:
برای هیچ سازمان و نهادی همچون سپاه وظیفه سازمانی برای پاسداری از انقلاب اسلامی به عنوان عزیزترین حادثه تاریخی و جاری کشور، تعریف نشده است.
مجموعه اطلاعات سپاه باید بطور دائم مسائل را رصد و تهدیدها را شناسایی کند.
یکی از راههای نفوذ دشمن، ایجاد خلل در باورها است، راه مقابله با چنین نفوذی، مجهز شدن سپاهیان به منطق مستحکم انقلاب از طریق افزایش قدرت اقناعی، منطقی و بیانی در مورد انقلاب اسلامی است.
دشمنان انقلاب اسلامی کسانی هستند که از سالها قبل با شعار «برقراری امنیت»، «مبارزه با تروریسم»، «برقراری دموکراسی» و «ایجاد صلح» به منطقه آمدند اما اکنون دستاورد حضور آنان، ناامنی و ظهور تروریسم وحشی و خشن و شعله ور شدن آتش جنگ در منطقه است.
شعار «برقراری دموکراسی» در منطقه که از طرف امریکاییها سر داده می شود، اکنون به یکی از مشکلات اصلی و پاشنه آشیل آنها تبدیل شده است زیرا امروز مرتجع ترین، و دیکتاتورترین رژیم های منطقه، با کمک و حمایت های امریکا، به جنایات خود ادامه می دهند.
می خواهند ما اصول خود را در سیاست خارجی دخالت ندهیم اما فکر و عقیده و ایدئولوژی در همه زمینه ها «راهنمایی تعیین کننده به شمار می رود».
اسلام، پایه و مایه انقلاب است اما عده‌ای از اسم اسلام هم می‌ترسند و بجای انقلاب اسلامی می‌گویند «انقلاب 57».
قاطعانه اعلام می‌کنیم در هیچ مقطع زمانی، ایران اسلامی از چنین قدرت و توان دفاعی و امنیتی و نیروهای آماده در صحنه های مختلف اجتماعی برخوردار نبوده است.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *