پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۲۳:۰۰

بانوان کاراته کا کرمانی در مسابقات کشوری سوم شدند
نایب رئیس هیات کاراته استان، از افتخار آفرینی تیم کاراته بانوان کرمان در مسابقات آمل خبرداد. خانم راجی گفت: در مسابقات کشوری کاراته سبک شوتوکان 1700 نفر از 29 استان کشور، شرکت کردند که تیم کرمان موفق شد در ردۀ نوجوانان مقام سوم را کسب کنند. وی با اشاره به این که در مجموع 52 نفر از استان کرمان در4 رده سنّی نونهالان نوجوانان و جوانان و بزرگسالان در این مسابقات شرکت کردند، افزود: تیم کرمان توانست 29 مدال طلا را کسب کند. راجی گفت: مسابقات کشوری کاراته سبک شوتوکان23 تا 25 تیرماه درشهرستان آمل برگزار شده است. نایب رییس هیات کاراته استان کرمان همچنین با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی از 31 تیرتا 5مرداد درتهران برگزار می شود، افزود: قریب 50 نفر از استان کرمان از سبک های کنترلی کاراته، در رده نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال به تهران اعزام می شوند. وی با اشاره به این که این مسابقات در دو رشته کاراته و کمیته برگزار می شود، افزود: مسابقات کاتا 31 تیر و 1مرداد و مسابقات کمیته 2 تا 5 مرداد برگزار می شود.

گروه بندی لیگ برتر هندبال کشور
قرعه کشى بیست و نهمین دوره لیگ برتر هندبال کشور در محل آکادمى ملى المپیک برگزار شد با حضور مدیران عامل باشگاه ها انجام شد و تیم های حاضر در دو گروه 6 تیمی، حریفان خود را شناختند. بدین ترتیب گروه بندی مسابقات به شرح ذیل می باشد
گروه الف:
۱-صنعت مس کرمان ۲-شهرداری کاشان ۳-نیروی زمینی تهران ۴-شهرداری ارومیه ۵-برق جدید فارس ۶-تیم x (نام این تیم در روزهای آتی مشخص می شود)
گروه ب:
۱-هپکو اراک ۲-نماینده تبریز ۳-فولاد مبارکه سپاهان ۴-استقلال تهران ۵-منیزیم فردوس ۶-نفت و گاز گچساران
همه تیم ها بصورت رفت و برگشت بازى خواهند کرد و در پایان از هر گروه تیم هاى اول و دوم به مرحله بعد صعود خواهند کرد و در یک گروه ۴ تیم باهم رقابت خواهند داد و تیم هاى اول تا سوم مشخص خواهد شد.

گلایه‌های حیدری‌راد ملی‌پوش هندبال از عدم پرداخت مطالباتش:
مس کرمان هنوز حق و حقوق‌مان را نداده است
دروازه‌بان ملی‌پوش مس هندبال گفت: مس کرمان هنوز بخشی از حق و حقوق‌مان را پرداخت نکرده است.
سعید حیدری‌راد دروازه بان تیم هندبال مس کرمان با اشاره به طلب خود از مس کرمان اظهار داشت: از مسئولان این تیم گله‌مند هستم و هنوز حق و حقوق مرا نداده‌اند. از دو فصل پیش 20 درصد طلب دارم و فصل گذشته نیز 40 درصد پولم مانده است.
وی ادامه داد: ما بازیکنان در لیگ عرق ریختیم و مس کرمان را به مقام سوم لیگ رساندیم، اما هنوز حق و حقوق‌مان پرداخت نشده است.
دروازه‌بان ملی‌پوش مس کرمان گفت: با فرزند آقای مهدوی، رئیس فدراسیون هندبال صحبت کردم که صحبت‌های ما را به مدیرعامل مس کرمان انتقال دهد و قرار است این کار صورت بگیرد.

اتومبیلرانان رفسنجانی قهرمان مسابقات کشوری اسلالوم شدند
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان رفسنجان از کسب سه سکوی قهرمانی در دومین راند مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور توسط اتومبیلرانان این شهرستان خبر داد. حسین راکی افزود: مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور، 25 تیرماه سال جاری در استان البرز برگزار شد. وی تصریح کرد: در این مسابقات که سه نفر از شهرستان رفسنجان شرکت کرده بودند 80 راننده از قهرمانان 12 استان کشور به رقابت پرداختند. راکی با اشاره به اینکه مسابقات اسلالوم در 5 کلاس برگزار می شود بیان کرد: با برگزاری این مسابقات کشوری در بخش بانوان ‹ثریا یزدانپناه› از رفسنجان در کلاس هزار و 500، قهرمان این مسابقات شد. وی همچنین اظهار کرد: ‹فاطمه احمدی› نیز از شهرستان رفسنجان در کلاس 2 هزار نائب قهرمانی مسابقات اسلالوم را از آن خود کرد و در کلاس آزاد نیز حمید جعفری بر سکوی سوم این مسابقات ایستاد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *