سایت خبری پیام ما آنلاین | با حضور نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس، مسئولین استان، محمد صنعتی ورزش یار و به همت ماشاالله ایرانمنش خیر ورزشی خانه «هاکی» کرمان احداث می‌شود

با حضور نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس، مسئولین استان، محمد صنعتی ورزش یار و به همت ماشاالله ایرانمنش خیر ورزشی خانه «هاکی» کرمان احداث می‌شود





۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۲:۵۱

با حضور نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس، مسئولین استان، محمد صنعتی ورزش یار و به همت ماشاالله ایرانمنش خیر ورزشی
خانه «هاکی» کرمان احداث می‌شود

پنج شنبه 10 تیرماه 94 کلنگ احداث خانه ی هاکی کرمان به زمین زده شد.در این مراسم که با حضور محمود محمودی‌نیا مدیرکل ورزش و جوانان استان، پور ابراهیمی و زاهدی نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، محمد علی توحیدی، فرماندار کرمان و محمد صنعتی از پیش‌کسوتان ورزش و ماشالله ایرانمنش، سرپرست هیات هاکی برگزار گردید، از تیم‌های برتر مسابقات هاکی جام تکریم رمضان هم تقدیر شد.
در ابتدای این مراسم، محمود محمودی نیا، مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان ضمن تشکر از حضور مسئولان سیاسی و خیران ورزشی، روسای هیات ها ورزشکاران در این مراسم گفت: لازم است از آقای ماشاا… ایرانمنش سرپرست محترم هیأت هاکی استان تشکر و قدردانی کنم که در این دوره چند ماهه قبول مسئولیت، تحولات بسیار زیادی را در مجموعه ورزش هاکی بوجود آوردند و امروز هم در ادامه تلاش های بی شائبه این بزرگوار که یکی از خیرین بزرگ استان کرمان و کشور محسوب می شود، کارساخت خانه هاکی شروع می شود. ورزش کرمان به لطف کارگروهی و تیمی خانواده بزرگ ورزش و همت مردان سخت کوشی که اکثراً در این مراسم حضور دارند در موقعیت خوبی بسر می برد و در سالیان اخیر نتایج خوب و درخشانی را در حوزه های مختلف کسب کرده ایم.
وی ادامه داد: حضور 10 ورزشکار و مربی کرمانی در المپیک و پارالمپیک ریو 2016 و پرچمداری دو ورزشکار بانوی کرمان در المپیک و پارالمپیک یعنی خانم ها زهرا نعمتی و عشرت کردستانی در تاریخ ورزش کرمان ماندگار خواهد شد. در کنار همه این افتخار آفرینی ها حضور مدیران ورزشی دلسوز در رأس هیات های ورزشی، ورود خیرین ورزشی ساز و ورزشی یار و سرمایه گذاری بخش خصوصی نقش بسیار موثر و ارزنده ای در ارتقاء ورزش استان داشته است. امروز شاهد کلنگ زنی 2400 متر فضای ورزشی ویژه ورزشی هاکی هستیم که کاری ارزشمند است که درسالی که توسط مقام معظم رهبری بنام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گذاری شده است توسط خیر ورزشی ساز که قبلاً نیز در این اقدامات شایسته ای بعمل آورده، ساخت آن شروع خواهد شد. حضور همه شما سروران ارجمند را که همیشه یاور ورزش و ورزشکاران بوده اید در این جلسه به فال نیک می گیریم و بدون تردید با همراهی و همدلی شما در کنار ظرفیت های ورزشی استان رشد سریع حوزه سلامت و ورزش استان را شاهد خواهیم بود.
پس از صحبت های محمودی نیا، ماشاالله ایرانمنش،سرپرست هیات هاکی که سابقه طولانی در ورزش استان و هیات های مختلف ورزشی از جمله بسکتبال و بوکس و کشتی را در کارنامه خود دارد، در گفت‌وگوی اختصاصی با پیام ما، از سوابق و برنامه های خود برای ترویج و اشاعه ورزش بخصوص هاکی چنین گفت: فعالیت ورزشی بنده بر می گردد به سال 68 تا 1372 که در رشته بوکس کار می کردم و بارها قهرمان بوکس استان و حتی دوم بسیج کشور در کرمانشاه شدم و دوره مربی گری حرفه ای بوکس را زیر نظر مربی کوبایی در ایران گذراندم.
به علت علاقه خاصی که به رشته های دیگر ورزشی داشتم، از سال 1386 به عناوین متفاوت و در جاهای مختلف همواره سعی بر ابن داشتم تا بتوانم کمک و گام مثبتی را برای پیشرفت ورزش استان بردارم.حمایت های مالی و معنوی از تیم های متفاوت ورزشی مانند والیبال و بسکتبال و هاکی تا ساخت و احداث خانه کاراته در اختیار آباد و مجموعه سوارکاری کرمان بیس، از جمله فعالیت های بنده در این چند سال بوده است.
وی که متولد کرمان و فارغ التحصیل رشته عمران است، درمورد انتصابش به سمت سرپرست هیات هاکی می گوید: در سال 94 از سوی آقای محمودی نیا، مدیر کل جوانان و ورزش استان کرمان پیشنهاد سرپرستی هیات وزته برداری کرمان شد و علیرغم بازدید ها و کارهای کارشناسی که انجام شد اما به سرانجام نرسید تا این که مسئولین فدراسیون هاکی در سفری که به کرمان برای بررسی وضعیت هاکی کرمان و امکانات برپایی اردو تیم ملی هاکی بانوان ایران داشتند، ضمن ابراز خشنودی از وجود چنین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در شهر کرمان از طرف بهرام شفیع،رئیس فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی، به اینجانب پیشنهاد حضور در هیات رئیسه فدراسیون وسرپرستی و ریاست هیات هاکی کرمان شد و بنده هم با افتخار پذیرفتم.
سرپرست هیات هاکی کرمان از کارهای انجام شده در این مدت کوتاه چنین گفت: هرچند هنوز زمان زیادی از حضور من در این هیات نمی گذرد اما در این مدت کوتاه به لطف خداوند و همکاری آقای محمودی نیا و سایر دوستان کارهای نسبتا خوبی در این رشته انجام شده است. تشکیل و راه اندازی خانه هاکی پسران و دختران، تشکیل چندین تیم هاکی با حضوربیش از 40 ورزشکار آقا و 30 ورزشکار خانم، تعامل با فدراسیون هاکی و تامین لوازم گرانقیمت هاکی از فدراسیون، معرفی دو نفر از بانوان هاکی کار کرمانی به اردوی تیم ملی، اجاره 4 سالن فجر، بشری، سعادت و ماهان را برای تمرین تیم های بزرگسالان بانوان و آقایان و تیم زیر 18 سال و برگزاری جام رمضان برای اولین بار در کرمان با حضور 4 تیم، مهمترین کارهای انجام شده این هیات می باشد.
ایرانمنش در ادامه افزود: خانه‌ی هاکی استان کرمان، در زمینی به وسعت 2400 مترمربع و در ابعاد 40 در60 کلنگ خورده و به‌زودی کار تهیه‌ی نقشه و انجام کارهای مقدماتی احداث و ساخت این مجموعه آغاز خواهد شد و امیدواریم در صورتی که مشکل اداری و غیره برای ما پیش نیاید در مدت دو سال و با هزینه تقریبی 800 میلیون تومان به مرحله بهره برداری برسد.
وی افزود: برآورد هزینه انجام و پس از آن ساخت خانه‌ی هاکی استان آغاز می‌شود.
گفتنی است این خانه با همت پدر بزرگوارو برادران ایرانمنش و با نام زنده‌یاد «فاطمه نایبندی»، مادر مرحومه ایشان، در مجموعه‌ی امام علی (علیه‌السلام) ساخته و با ساخت این سالن 2400 مترمربع به سرانه‌ی فضای ورزشی استان اضافه خواهد شد.
در ادامه حاج محمد صنعتی در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از همه که در این مراسم شرکت کردند، حضور هم زمان دو نماینده مردم کرمان و راور را به فال نیک گرفتند و ابراز امیدواری کردند که روز به روز شاهد پیشرفت ورزش استان و حضور فعالین بیشتری در این عرصه باشیم. همچنین کلنگ احداث این مجموعه توسط محمد صنعتی، خیر و پیشکسوت ورزش استان به زمین‌ زده شد

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *