سایت خبری پیام ما آنلاین | قاتل خیابان شهاب دستگیر شد

قاتل خیابان شهاب دستگیر شد





۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۳۰

قاتل خیابان شهاب دستگیر شد
دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری قاتل نزاع شامگاه پنج شنبه (19 شهریورماه) خیابان شهاب کرمان خبر داد.
دادخدا سالاری در جمع خبرنگاران در تشریح این حادث گفت: در پی نزاع لفظی دو جوان موتور سوار در خیابان شهید مصطفی خمینی (شهاب) شهر کرمان جوان بیست و سه ساله با ضربه چاقو اقدام به جرح جوان بیست و چهار ساله دیگر کرد.
این مقام قضائی اعلام کرد: مجروح پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد و قاتل متواری صبح روز یکشنبه (22 شهریورماه) در یکی از شهرستانهای استان دستگیر و در جلسه بازپرسی به ارتکاب بزه اعتراف کرد.
سالاری عدم کنترل خشم آنی را علت و انگیزه این قتل دانست و گفت: این دو جوان که هر دو راکب موتورسیکلت بودند بر اثر حق تقدم عبور بحث لفظی می کنند و در ادامه درگیری فیزیکی آنها منجر به قتل می شود.
وی بیان با بیان اینکه بر اثر این درگیری حق حیات از یک جوان سلب شد و جوان دیگر نیز فرجامی جز اعدام نخواهد داشت تصریح کرد: کنترل خشم در مناسبات اجتماعی جزء مهارت های زندگی است که می بایست توسط خانواده و متولیان امر آموزش در خلقیات افراد نهادینه شود.
دادستان کرمان افزود: این دو جوان اگر حتی یک درصد احتمال وقوع چنین اتفاقی را می دادند شاید حتی از منزل خود خارج نمی شدند و نکته قابل توجهی که در این قبیل اتفاقات تلخ وجود دارد اینست که اگر آلت جرمی به همراه مجرم نباشد نتیجه خشم آنی وی تا این میزان غیر قابل جبران نبود
وی ادامه داد: بازپرس ویژه آقای میرزابیگی و دایره حرائم جنایی پلیس آگاهی بصورت شبانه روزی پیگیری موضوع را بر عهده گرفتند و کمتر از 72 ساعت با اقدامات انجام شده قاتل دستگیر شد./ ایسنا

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *