پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | قتل جوان 19 ساله کرمانی در کاردبازی

قتل جوان 19 ساله کرمانی در کاردبازی





۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۰:۰۸

قتل جوان 19 ساله کرمانی در کاردبازی

فردی که به همراه چند تن دیگر اقدام به قتل جوانی به نام ر.ح با چاقو کرده بود با حضور در محل حادثه (پارک شهید مطهری کرمان )به بازسازی صحنه جنایت پرداخت.
شامگاه چهارشنبه شانزدهم تیر ماه سال جاری ماموران پلیس از قتل پسر جوان19 ساله ای به نام ر.ح در بوستان شهید مطهری کرمان باخبر و به محل حادثه اعزام می شوند. ایمان شهسواری، بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان و قاضی پرونده در گفت و گویی کوتاه با «پیام ما» ضمن اعلام این خبر افزود: با حضور ماموران در محل جنایت و تحقیقات لازم مشخص شد حوالی ساعت 30/23 شب چهارشنبه حدود 11 جوان و نوجوان که تقریبا تمام آنها شرب خمر کرده بودند، گرد هم می آیند و مشغول به انجام بازی ابداعی به نام کارد بازی می شوند. در این بازی عجیب، افراد دور هم نشسته و کارد یا چاقوی خودشان را به بالا پرتاب می کنند و هر کس که کاردش با نوک در زمین نرود، از جریان بازی خارج می شود. در جریان این بازی و در حالیکه افراد به علت مصرف مشروبات الکلی حال مساعدی نداشتند، بین آنها درگیری لفظی روی می دهد. قاضی شهسواری ادامه می دهد: این درگیری در ابتدا بصورت لفظی بوده اما به علت اینکه اولا وضعیت جسمی مناسبی نداشتند و دوما تمامی آنها مسلح به چاقو بودند وبا توجه به اقتضای سنی و غرور جوانی، همان فحاشی ها و بکاربردن الفاظ رکیک، زمینه را برای درگیری فیزیکی فراهم می آورد و پس از اینکه قاتل 22 ساله به نام میلاد در هواداری از دوستش که با سه ضربه چاقوی مقتول، مجروح شده بود بر می آید، بین آنها درگیری شدیدی رخ می دهد که در نهایت با ضربه قمه ای که با شدت زیاد به قسمت بالای سینه تزدیک به ترقوه مقتول وارد می کند، منجر به قتل جوان 21 ساله ای به نام ر.ح می شود. وی می گوید: قاتل پس از ارتکاب به قتل از صحنه متواری می شود اما با زحمات و تلاش های نیروهای انتظامی در کمتر از 72 ساعت وی و 10 تن دیگر دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح می گردند و باتوجه به اینکه 3 نفر از این دستگیرشدگان دخالتی در این قتل نداشتند، به زودی آزاد خواهند شد.
به گفته افراد حاضر در محل و اهالی منطقه، این اولین و آخرین حادثه و قتلی نخواهد بود که در این بوستان اتفاق می افتد و اگر مسئولین همتی می کردند و کلانتری 16 بوستان را که مدتهاست تعطیل شده، مجددا راه اندازی کنند، تاثیر خوب و بسزایی در کاهش حوادث و اتفاقات این چنینی خواهد داشت.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *