پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۰:۰۴

تقدیر وزیر ورزش از فعالیت های ورزشی گل گهر
دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در سفری یک روزه بِه سیرجان از مجموعه ورزشی گل گهر بازدید کرد.
در این بازدید که از بخش های مختلف این ورزشگاه صورت گرفت، وزیر ورزش با تقدیر از اقدامات شایسته شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در حوزه ورزش و تامین زیر ساخت های ورزشی و احداث این مجموعه مدرن، إبراز امیدواری کرد بیش از پیش شاهد حضور این شرکت در عرصه ورزش باشیم. در ادامه این بازدید، مهندس رحیمی معاونت محترم سرمایه انسانی، مهندس جواهری مدیر عامل باشگاه گل گهر، مهندس محمدی مدیر امور عمرانی و مهندس مرتضوی مدیر حوزه مدیر عامل توضیحاتی در خصوص تأسیس این مجموعه ورزشی و سیاست های اتی شرکت در عرصه ورزش به وزیر محترم ارایه دادند.

نونهالان، مرشدی می کنند
مسابقات تیمی زورخانه ای، مرشدی و هنرهای فردی قهرمانی استان به منظور انتخاب تیم استان کرمان برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشوربرگزار شد. به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، این مسابقات که با عنوان پهلوان شهنواز و در دو رده سنی خردسالان و نونهالان به میزبانی شهرستان انار با شرکت 67 ورزشکار از شهرستان های کرمان،رفسنجان،زرند،انار و بم در زورخانه شهید محمد انارکی برگزارشد. بر این اساس، در گروه سنی نونهالان درمجموع تیمی، کرمان با 141 امتیاز به مقام اول رسید، رفسنجان با 111 امتیاز دوم شد و بم با کسب 10 امتیاز مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص داد. در گروه سنی خردسالان رفسنجان با 91 امتیاز اول شد،کرمان با 88امتیاز دوم شد و انار با امتیاز 65 مقام سوم را به بدست آورد.

برگزاری آئین گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری همایش فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای به مناسبت17 شوال خبر داد.
ناصر گل محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت : 31 تیرماه و با حضور مسئوولان ورزش استان آئین گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای در کرمان برگزار می شود. وی افزود: این همایش از ساعت 20 و با حضور اهالی ورزش و ورزشکاران رشته پهلوانی و زورخانه ای در مجتمع فرهنگی ورزشی امام خمینی و در مجموعه آمفی تاتر این مجتمع، واقع در خیابان پانصد دستگاه برگزار می شود. گل محمدی با بیان اینکه این آئین با هم نوایی و اجرای ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای برگزار می شود، گفت : همچنین از 10 نفر از ورزشکارانی که در گسترش فرهنگ پهلوانی و جوانمردی کوشا بوده اند، در این برنامه تجلیل و قدردانی خواهد می شود. گفتنی است در نشستی که دیروز با حضور آقایان گل محمدی، مساحی، طالبی، اخضمی و نگارستانی در دفتر معاون توسعه و امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، تصمیم گیری های لازم برای برگزاری این نشست اتخاذ شد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *