پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | رییس جمهور: مردم دزدی های میلیاردی در گذشته را فراموش نمی کنند

رییس جمهور: مردم دزدی های میلیاردی در گذشته را فراموش نمی کنند





۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۲۳:۵۳

رییس جمهور:
مردم دزدی های میلیاردی در گذشته
را فراموش نمی کنند

رییس جمهور کشورمان در کرمانشاه با بیان اینکه عده ای از قطع دست متجاوزان به اموال مردم و سوء استفاده کنندگان از تحریم نگرانند، گفت: «نباید کسی از قطع شدن دست متجاوزان و تثبیت حق ملت ایران ناراحت باشد. اگر در دورانی به سال‌ها و دهه‌ها قبل برگشته بودیم به نحوی که جابجایی پول را از طریق صرافی‌ها انجام می‌دادیم اما اکنون از روش‌های مدرن استفاده می‌کنیم و مشکلات را حل و فصل کرده‌ایم. مگر کسی پیدا می‌شود که از این شرایط ناراحت باشد؟» حسن روحانی افزود: «اینکه کسی در پس تحریم به دنبال غارت اموال ملت بوده و 2 میلیارد و 700 میلیون دلار مردم را به غارت ببرد البته که از شرایط جدید ناراحت است.» گزیده صحبت های رییس جمهور را در ادامه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت بخوانید:
تنها هنر عده ای اقلیت اما پر صدا، دمیدن روح یاس در جامعه و سیاهنمایی است، این عده اگر چه بسیار اقلیت هستند، اما صدایشان بلند است و اقدامات بزرگی را که ملت بزرگ ایران در مسیر توسعه و پیشرفت انجام داده اند، نمی‌بینند.
ملت ایران یک روز دست متجاوز را از این سرزمین قطع کرد و امروز هم با برجام دست متجاوزان صهیونیسم، ابرقدرت‌ها و آمریکا را قطع نموده است.
مردم منتظر بازگشت اموال غارت شده به بهانه تحریم هستند، از قوه قضائیه می‌خواهم در برابر متجاوزان به اموال مردم یک لحظه درنگ نکند چرا که مردم منتظر حکم نهایی و بازگشت اموال ملت به خزانه عمومی هستند. مگر مردم فراموش می‌کنند که کسانی به بهانه تحریم، اموال آنها را به روش‌های مختلف به غارت ببرد.
متأسفانه در سال‌های گذشته تخلفاتی در تمام دستگاه‌های کشور، در این زمینه انجام شده است و این تخلفات تنها به قوه مجریه اختصاص ندارد، بلکه مربوط به همه دستگاه‌ها و نهادهای عمومی است.
نباید تخلف چند صد نفر را به جمعیت بزرگ مدیران فعال ، پاک و خدوم در کشور تعمیم داد.
با بزرگ کردن تخلف عده ای اندک و انتشار چند فیش حقوقی، مردم دزدی های میلیاردی در گذشته را فراموش نمی کنند.
مردم، اهمال، قصور و یا تقصیری که چند سال قبل انجام شده و به خاطر آن آمریکا 2 میلیارد دلار از پول ملت را برداشته و نیز تخلف 3 هزار میلیاردی و 12 هزار میلیاردی را فراموش نخواهند کرد.
دولت به مردم قول می‌دهد که موضوع حقوق‌های غیرمتعارف را حل و فصل کرده و آن را به مردم گزارش دهد و در عین حال تخلفات گذشته و مبارزه با فساد را به عنوان یک اصل اساسی و با جدیت دنبال کند.
راه‌حل رفع مشکلات منطقه و مردم قرار گرفتن در مسیر ایمان، مردم‌سالاری، احترام به مردم و دمکراسی است. همانطوری که مردم ایران در 37 سال گذشته آن را نشان دادند که هر کجا می‌خواهند سخن خود را با صدای بلند به گوش جهانیان برسانند، پای صندوق آراء حضور می‌یابند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *