پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | تکنولوژی

تکنولوژی





۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۱۶

اپل قیمت آیفون s5 ،6 و 6 پلاس را کاهش داد
اپل در کنفرانس خود از آیفون‌های 6s و 6s پلاس رونمایی کرد. اما اپل به فروش نسل قبلی آیفون نیز ادامه خواهد داد و آن‌ها را به گزینه‌ی مقرون به صرفه‌تری تبدیل کرده است. در حال حاضر آیفون‌های 6s و 6s پلاس ستاره‌های درخشان دنیای اپل هستند. اما اگر شما به آیفون با صفحه‌نمایش بزرگ و قیمت مناسب احتیاج دارید، اپل گزینه‌ی دیگری پیش‌روی خریداران گذاشته است. اپل قیمت محصولات قبلی خود را کاهش داده است. اکنون می‌توانید آیفون 6 و 6 پلاس را با قیمت ۵۴۹ و ۶۴۹ دلار (۹۹ و ۱۹۹ دلار با قرارداد دو ساله) تهیه کنید. امکان خرید آیفون 5s نیز برای دوستداران این مدل هم‌چنان برقرار است و می‌توانند آن را با قیمت ۴۵۰ دلار خریداری کنند. همان‌طور که می‌بینید خانواده آیفون گسترده است و گزینه‌های متعددی پیش روی خریداران قرار دارد. اما یکی از نکات مهم، تجهیز تمامی آیفون‌های در حال فروش به معماری ۶۴ بیتی است که باعث می‌شود توسعه‌دهندگان فقط تمرکز خود را بر روی گسترش اپلیکیشن‌های این پلتفرم متمرکز کنند و از توانایی آن بهترین بهره را ببرند.

آیپد مینی 4 معرفی شد؛ آیپد ایر 2 در قالبی کوچک
اپل آیپد مینی ۴ را به طور رسمی معرفی کرد. این تبلت مشخصاتی کاملا مشابه با آیپد ایر ۲ داشته، ولی ابعاد صفحه‌نمایش آن ۷.۹ اینچ است.
اپل در جریان کنفرانس خود از تبلت جدید ۷.۹ اینچی خود با نام ایپد مینی ۴ پرده برداشت. این تبلت مشخصاتی مشابه با آیپد ایر ۲ را در خود جا داده است و تنها ۲۹۵ گرم وزن دارد.
آیپد مینی ۴ با قیمت ۳۹۹ دلاری به فروش خواهد رسید. اپل همزمان با عرضه‌ی این تبلت قیمت آیپد مینی ۲ را کاهش داده و به ۲۶۹ دلار رساند.

اپل از قلم مخصوص آیپد پرو با نام اپل پنسل پرده برداری کرد
اپل در کنفرانس خود که در حال برگزاری است از قوی‌ترین تبلت خود با نام آیپد پرو پرده برداشت. اما ویژگی اصلی این محصول قلم مخصوص آن است که باعث تمایز آیپد پرو با سایر آیپدها می‌شود. اپل پِنسل نام قلمی است که اپل برای ایپد پرو ساخته است. اپل تمام تلاش خود را کرده است تا این قلم را مشابه با مدادهای معمولی تولید کند تا حس آشنایی هنگام کار با آن به کاربر القاء شود. این قلم همانند نمونه‌ی به کار رفته در سرفیس مایکروسافت به فشار حساس است و می‌توان با فشار‌های مختلف طرح‌های گوناگونی را رسم کرد. هم‌چنین می‌توان تا ۴۷ درجه نسبت به افق، از اپل پنسل استفاده کرد. اپل در حال همکاری با توسعه‌دهندگان برای تولید اپلیکیشن‌های سازگار با قلم جدید آیپد، است. اپل در آیپد پرو به واسطه قلم حرفه‌ای خود، طراحان را هدف قرار داده است. این قلم به قیمت ۹۹ دلار در کنار آیپد پرو به فروش می‌رود.

شوخی سونی با اپل درباره عمر باتری آیفون 6 اس و 6 اس پلاس
سونی باتری آیفون‌های جدید را به چالش کشیده و معتقد است عمر باتری دلیل کافی برای خریدن پرچمداران سونی به جای آیفون‌ها است. سونی که چند روز قبل از اپل سه گوشی پرچمدار جدید خود با نام اکسپریا زد ۵، زد ۵ کامپکت و زد ۵ پریمیوم را معرفی کرده است حتی قبل از معرفی آیفون‌ها هم اپل را به رقابت دعوت کرده بود و حالا با انتشار تصویری جدید عمر باتری پرچمداران اپل را به چالش کشیده است. در این تصویر جمله‌ی «هی سیری، در مورد عمر باتری چکار کنیم؟» را مشاهده می‌کنیم و سیری نیز در جواب می‌گوید «گوشی‌های سونی را خریداری کنید» پس از سامسونگ حالا سونی نیز وارد رقابت تبلیغاتی با اپل شده است و سعی دارد خریداران احتمالی اپل را به سمت گوشی‌های خود جلب کند. سونی که قول دوام باتری تا دو روز را برای گوشی‌های پرچمدار خود داده است این نکته را دلیل کافی برای جلب توجه کاربران گوشی‌های هوشمند می داند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *