پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میزخبر

میزخبر





۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۲۳:۱۸

عضو حزب کارگزاران: کاندیدا داریم اما بخاطر عملکرد روحانی از او در انتخابات سال 96 حمایت می‌کنیم
خبرآنلاین نوشت: پروانه مافی با تاکید بر اینکه همچنان برای سال 96 روحانی کاندید ما است و همه با هم از او حمایت می‌کنیم، درباره دلایل ادامه حمایت از روحانی بیان کرد: نمی‌توانیم بگوییم کاندیدای دیگری نداریم، کاندیداهایی هستند اما عملکرد آقای روحانی راضی‌کننده است.
امام جمعه ابرکوه:مسئولان قضایی حکم خدا را درملاءعام اجرا کنند
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه گفت: مسئولان قضایی از اجرای حکم خدا در ملاءعام ابایی نداشته باشند و بدانید که وقتی مردم ببینند حکم خدا اجرا می‌شود از شما حمایت خواهند کرد.
آیت‌الله هاشمی: حادثه تروریستی فرانسه شیوه خطرناک جدیدی از ترور است
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدام جنایتکارانه در نیس فرانسه شیوه خطرناک جدیدی از ترور است که ضرورت همکاری جهانی برای مبارزه با آن باید جدّی گرفته شود.
روایت یک چهره اصلاح‌طلب از گزارش‌های نگران کننده درباره برخی فرمانداران دولت
ایلنا نوشت: علی صوفی عضو شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: شنیده شده از استانی که ۱۶ فرماندار داشته تنها ۳ فرماندار آن حاضر هستند از دولت دفاع کنند، این‌ها گزارشات موثق و نگران کننده‌ای است.
کنایه‌های احمدی‌نژاد به دولت در سالگرد برجام
روزنامه شرق نوشت: احمدی‌نژاد در سخنرانی خود در ملارد در سالگرد برجام گفت: عده‌ای خود را درجه‌یک حساب می‌کنند و بقیه را درجه‌دو، من نمی‌توانم به مسائل روز اشاره کنم اما خودتان می‌دانید چه کسانی خود را درجه‌یک حساب می‌کنند. عده‌ای با اشرافی‌گری و اجناس به ظاهر‌ گران می‌خواهند برای خود عزت درست کنند. طرف وقتی راه می‌رود انگار شمشیر قورت داده است، کجا ‌داری میری؟ اگر ولش کنیم می‌رفت تا به دیوار بخورد. کسی که در برابر اینها می‌ایستد از عزت مردم دفاع می‌کند. مگر می‌شود کسی که مسبب فقر دیگران باشد راحت بخوابد، مگر اینکه از عزت خالی شده باشد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه: همین الان اگر اراده کنیم تا شب رژیم آل‌سعود را به خاک سیاه می‌نشانیم
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: سعودی ها بدون اجازه آمریکا حتی قدمی بر نخواهند داشت و آنها از هیچ پارامتری برای تهدید جمهوری اسلامی برخوردار نیستند. وی ادامه داد: من تعجب می‌کنم که برخی در داخل این حرف‌ها را می‌زنند و دنباله‌رو هدف دشمنان اصلی ما مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که می‌خواهند این تفکر را جا بیندازند که دشمنی رژیم سعودی را جایگزین آمریکا کنند. فرمانده نیروی دریایی سپاه تأکید کرد:‌ ما همین الان هم اگر اراده کنیم می‌توانیم تا شب رژیم آل سعود را به خاک سیاه بنشانیم.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *