سایت خبری پیام ما آنلاین | جدال نفس گیر انتخاب شهردار کرمان

جدال نفس گیر انتخاب شهردار کرمان





۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۰۱

جدال نفس گیر انتخاب شهردار کرمان

انتخاب رئیس شورای شهر کرمان مجددا به دلیل مرخصی تعدادی از اعضای شورا باز هم به تعویق افتاد. ولی خبرهای رسیده حاکی از آن است مویدی به دلیل خستگی و آسایش بیشتر خانواده و شاید هم بدلیل کم مهری تعدادی از دوستان اصولگرا قصد انصراف از کاندیداتوری ریاست شورای شهر را دارد و اینکه چه کسی بر کرسی ریاست شورای شهر کرمان تکیه زند را الله اعلم…
ولی در این جدال سیاسی چه کسی سکاندار شهرداری کرمان خواهد شد و به خیابان سپه در این دو سال باقی مانده عمر شورا خواهد رفت؟ خبرهای رسیده حاکی از آن است همچنان بابایی سرپرست فعلی شورای شهر کرمان، علی خدادادی شهردار منطقه سه کرمان و داوری اصول گرا و رئیس دفتر دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی به عنوان گزینه های نهایی شهرداری کرمان مطرح هستند.
علی بابایی با تمام توان به کار خود ادامه می دهد و با توجه به پوشش رسانه ای اقدامات شهرداری کرمان، از شانس خوبی برای شهردار شدن برخوردار است و فعلا خودش را رقیب بلامنازع تصدی شهرداری کرمان می داند.
نفر دوم هم داوری است. او که در سازمان نظام مهندسی مشغول بود فعلا بدلیل انحلال هیات مدیره این سازمان در دفتر شرکت ساختمانی خود مشغول است، قبلا بمدت 6 سال در شورای اسلامی شهر کرمان فعالیت داشته است. احتمالا او با پیشنهاد دوستانی همچون دکتر زاهدی قصد بازگشت به عرصه شهری را دارد.
اما گزینه سوم علی خدادادی است. او که فوق لیسانس مدیریت دارد و مدرس دانشگاه است قریب به ربع قرن شهردار بوده ( شهرهای بافت، شهربابک، رابر، مناطق 4 و 3 کرمان) و به تمامی قوانین و مقررات شهرداری آگاهی و تسلط کامل دارد و در واقع مشکلات نیمی از شهر کرمان را لمس کرده و به تمامی انتظارات مردم اشراف کامل دارد. خدادادی که از خانواده ایثارگران و جانبازان است به نظر از رابطه خوبی با سیف الهی و تیم استانداری برخوردار است. چرا که او از مدیران سیف الهی شهردار سابق کرمان بوده و مدتی هم معاون دفتر امور شهری نیز بوده است.
با توجه به خبرهای رسیده به نظر می رسد جدال پایانی انتخاب شهردار بین بابایی سرپرست فعلی شهرداری، داوری اصولگرا و خدادادی شهردار منطقه سه بسیار نفس گیر شده است و برای داوری این جدال نفس گیر، تدبیر شورای شهر کرمان را می طلبد تا پس از انتخاب رئیس شورا، چالش بزرگ انتخاب شهردار کرمان را حل نماید.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *