پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | گردهمایی دانشجویان دیروز دانشگاه شهید باهنر خاطرات زنده شد

گردهمایی دانشجویان دیروز دانشگاه شهید باهنر خاطرات زنده شد





۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۳۴

گردهمایی دانشجویان دیروز دانشگاه شهید باهنر
خاطرات زنده شد
با لبخند آمده بودند. مدیران امروز و دانشجویان دیروز. دانشجویان دیروزی که اکثرشان امروز یا سال های آخر مدیریت شان را سپری می کند و یا بازنشسته اند اما همه یک نقطه مشترک دارند و آن نقطه مشترک دانشگاه شهید باهنر کرمان است. این مدیران امروز، دانشجویان دهه پنجاه دانشگاه شهید باهنر کرمان بودند. دانشجویانی که شاید جزو موفق ترین دانشجویان این دانشگاه شدند. به طوری که اکثر این دانشجویان دیروز، مدیران شناخته شده امروز هستند.
گردهمایی دانشجویان دهه 50 دانشگاه شهید باهنر کرمان، روز پنج شنبه در تالار وحدت این دانشگاه برگزار شد و اکثر دانشجویان آن سال ها به یاد روزهای قدیم پا به این دانشگاه گذاشتند. البته کسانی هم بودند که بدلیل مشغله کاری فرصت حضور در این جمع صمیمی را از دست دادند. اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که قرار بود مهمان ویژه این مراسم باشد و با حضور ناگهانی جمعیت حاضر را به نوعی سورپرایز کند و حسین مرعشی نماینده اسبق مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی از جمله غایبان این گردهمایی بودند. گردهمایی که صمیمیت در آن حرف اول را می زد. به گونه ای رفتار کردند که انگار هنوز در دهه پنجاه هستیم و این مدیران موسپید هنوز دانشجو هستند. مدیرانی که برای حضور در هر مراسمی باید تشریفات رسمی را رعایت کنند، این بار بدون توجه به پست و مقامشان در کنار هم قرار گرفتند. به یاد همان روزهای دانشجو بودن. روزهایی که پر از خاطره و ماجراست و چند نفری با بیان این خاطرات بیشتر فضای آن سال ها را زنده کردند. خاطراتی که بیشتر لبخند را بر لبان دانشجویان دیروز می نشاند.
از هر رشته ی تحصیلی یک دانشجو به روی سن آمد و خاطره ای گفت.
ازمدعوین این جمع خواسته شده بود عکس های دوران دانشجویی خود را در تلگرام به اشتراک بگذارند. با پخش کلیپ عکس ها گاهی غم و گاهی لبخند بر چهره ها می نشست. غم به دلیل نبودن تعدادی از همکلاسی ها که در جمع حاضر نبودند و لبخند به دلیل به یاد آوردن خاطرات شیرین گذشته.
این مراسم با گرفتن یک عکس دسته جمعی از حاضران به پایان رسید.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *