سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۰۳

تحول بزرگی در صنعت حمل و نقل ریلی استان ایجاد می شود
استاندار کرمان گفت: با حضور وزیر راه و شهرسازی در کرمان برای صنعت حمل و نقل ریلی استان به توافق جدیدی رسیدیم که با پیگیری این موضوع در تهران، تحول بزرگی در این صنعت ایجاد خواهد شد.
به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی شامگاه پنجشنبه در نشست مشترک شورای مسکن، اصناف و پیمانکاران مرتبط با حوزه راه و شهرسازی افزود: امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات احداث پایانه هوایی به روز، نو و مدرن کرمان با امکان جا به جایی دو و نیم میلیون مسافر آغاز شد. وی ادامه داد: با راه اندازی این پایانه امکان جابجایی مسافر تا سه برابر افزایش خواهد یافت. رزم حسینی به بازدیدهای وزیر راه و شهرسازی از بافت قدیم شهر کرمان که در حال بازسازی و بهسازی است و راه آهن اشاره کرد و گفت: در بازدید از راه آهن نیز تصمیمات بسیار خوبی برای توسعه حمل و نقل ریلی گرفته شد.

رفع مشکلات آموزشی بخش اسماعیلی جیرفت در اولویت است
معاون آموزش پرورش جیرفت گفت: رفع مشکلات آموزشی بخش اسماعیلی در اولویت کاری آموزش و پرورش جیرفت قرار دارد و امیدواریم خیران در این بخش ورود پیدا کنند. به گزارش خبرگزاری فارس سهراب محمدی ظهر در حاشیه بازدید از مدارس بخش اسماعیلی اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به فصل مدارس باید با همین امکانات کم مدارس بازگشایی شود تا در آینده نزدیک به کمک خیران مدرسه‌ساز شاهد تحولی عظیم در این بخش باشیم. معاون آموزش پرورش جیرفت عنوان کرد: اکنون مصالح در حد امکان در اختیار مدیران مدارس برای بازگشایی مدارس قرار می‌گیرد و دو عدد کانکس به مدرسه راهنمایی اسماعیلی تعلق گرفت تا این آموزشگاه نیز تعطیل نشود. وی با بیان اینکه رفع مشکلات آموزشی بخش اسماعیلی در اولویت کاری آموزش و پرورش جیرفت قرار دارد، افزود: از محرومیت‌های این بخش هر چه بگوییم، کم است و بنا به وسعت و جمعیت بخش نیاز به کارهای اساسی دارد و امیدواریم خیران در این بخش ورود پیدا کنند.

تشکیل کارگروه نظارت بر توزیع آگهی‌ نشریات در جنوب کرمان
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: کارگروه نظارت بر محتوا و توزیع آگهی‌ها در نشریات جنوب کرمان تشکیل می‌شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، سیدحسین طیبی در نشست هم‌اندیشی مدیران مسئول نشریات جنوب کرمان خواستار استمرار برگزاری نشست‌های مدیران مسئول نشریات شد. معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: بر اساس پیشنهاد مدیران مسئول کارگروه نظارت بر توزیع آگهی‌ها در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تشکیل می‌شود. طیبی با اشاره به ضرورت توجه به گستره توزیع از سوی نشریات بیان داشت: ضروری است تمام نشریات نسبت به راه‌اندازی دفتر و تابلوی نشریه اقدام کنند. وی با تاکید بر دقت نشریات مبنی بر عدم درج اطلاعات و اخباری که در جامعه ایجاد اختلاف و تشنج کرده یا موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود، بیان کرد: برگزاری جشنواره مطبوعات استانی نیز در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با همکاری خانه مطبوعات جنوب کرمان قرار دارد.

بازدید سرزده هیئت‌های قضائی از مراجع انتظامی شهر کرمان
10 هیئت قضائی کرمان از مراجع انتظامی شهر کرمان به صورت سرزده بازدید کردند. به گزارش خبرگزاری فارس در راستای ماده 28 و 32 قانون آیین دادرسی کیفری مصوب سال 92 که ریاست و نظارت بر ضابطان قضائی و مراجع انتظامی به عهده دادستانی حوزه قضائیه مربوطه گذاشته شده است، صبح پنج شنبه هیئتی از قضات شهر کرمان به صورت سرزده از مراجع انتظامی شهر کرمان بازدید کردند. بر این اساس از ساعت هشت صبح 10 هیئت قضائی متشکل از قضات دادسرای عمومی و انقلاب کرمان، تمام مراجع انتظامی شهر کرمان را اعم از کلانتری، پلیس‌های تخصصی و پاسگاه‌های انتظامی مورد بازدید قرار دادند. جمعی از خبرنگاران نیز در قالب هیئتی به همراه معاون دادستان کرمان و تعدادی از قضات از پلیس مبارزه با مواد مخدر شهر کرمان، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کرمان و بازداشتگاه‌های این دو مجموعه انتظامی بازدید کردند. محمدعلی سلیمانی معاون دادستان کرمان در حاشیه این بازدید گفت: دادسرا معاونت نظارت بر بازرسان را دارد و به صورت مستمر این کار را انجام می‌دهد تا برآیند خیری برای مردم داشته باشد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *