سایت خبری پیام ما آنلاین | صنعت مس 3 ایرانجوان 2 نفس راحت مس

صنعت مس 3 ایرانجوان 2 نفس راحت مس





۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۵۳

صنعت مس 3 ایرانجوان 2
نفس راحت مس

با شروع مسابقه همانطور که انتظار هم می‌رفت مس کرمان برای سه امتیاز خود را به آب و آنش می‌زد و در مقابل ایرانجوانی‌ها با یک بازی بسته به دنبال ضد حملات و کسب حداقل امتیاز از این مسابقه بودند.
حملات مس خیلی زود آغاز شد و بازیکنان این تیم در دقیقه‌ی 5 مسابقه معتقد بودند که داور از یک پنالتی به سود آن‌ها چشم پوشی کرده است.
هرچند در دقیقه‌ی 15 با ضربه‌ی سر مومن‌زاده نیز بوشهری‌ها برروی دروازه‌ی مس خطرساز شدند اما مشخص بود که مسی‌ها در این بازی بر توپ و زمین تسلط کامل دارند.
در دقیقه‌ی 22 بازی بازهم داور به ضرر مس تصمیم گرفت و از اخراج مسلم بازیکن تیم ایرانجوان که در پشت محوطه‌ی جریمه مرتکب خطا شده بود چشم پوشید. ضربه‌ی آزاد این موقعیت را پورصف‌شکن به شکلی خطرناک راهی بیرون کرد.
در دقیقه‌ی 30 احمد زنده‌روح که در سمت چپ زمین جنب و جوش خاصی داشت برروی یک حرکت تمرین شده از روی یک ضربه‌ی آزاد صاحب موقعیت شد که شوت او به شکل خطرناک به اوت رفت.
یک دقیقه‌ی بعد افشین اسماعیل‌زاده در یک فضای خوب برای مسی‌ها صاحب موقعیت شد اما شوت فنی او نیز زوزه‌کشان از کنار دروازه به اوت رفت.
بازی در نیمه‌ی اول خود بدون گل به اتمام رسید اما مشخص بود که روند بازی به گونه‌ای است که در این بازی گل به ثمر خواهد رسید.
دو تیم تازه به میدان آمده بودند و هنزو نیمه‌ی دوم جا نیافتاده بود که برروی یک ضربه‌ی آزاد در اولین دقیقه‌ی نیمه‌ی دوم مدافعان و دروازه‌بان مس دچار اشتباه شدند و گل اول ایرانجوان با ارسال ضربه‌ی ایستگاهی و ضربه‌ی سر کردجهان به ثمر رسید.
این گل نشان می‌داد که در نیمه‌ی دوم اتفاقات زیادی خواهد افتاد و در دقیقه‌ی 53 بازی با خطای پنالتی بازیکن ایرانجوان برروی مصطفی شجاعی، موقعیت گل مساوی برای مسی‌ها فراهم شد.
احمد زنده‌روح همانند فصل قبل پنالتی زن اول نیم مس لقب گرفت و با زدن این ضربه و تبدیل آن به گل، بازی را به تساوی کشاند.
حملات مس بعد از این گل ادامه یافت و در دقایق 68 و 70 فرزاد حسین‌خانی با دو شوت از پشت محوطه‌ی جریمه دروازه بوشهری‌ها را تهدید کرد.
اما کاپیتان مس که برای زدن گل در این بازی بی‌تاب بود در نهایت در دقیقه‌ی 75 بازی برروی یک ضربه‌ی آزاد که توسط زنده‌روح ارسال شد، با یک ضربه‌ی سر که به مدافعان بوشهری نیز برخورد داشت، گل دوم مس را نیز به ثمر رساند.
مسی‌ها هنوز در شادی گل دوم خود بودند که سه دقیقه‌ی بعد بازهم برروی یک ضربه‌ی آزاد و بازهم با اشتباه مدافعان مس، خیلی راحت دروازه‌ی این تیم فرو ریخت تا بازهم کار به تساوی کشیده شود.
شاگردان بگوویچ که می‌دانستند تساوی در این بازی خانگی هیچ دردی از آن‌ها دوا نخواهد کرد، برای زدن گل سوم و پیروزی خود را به آب و آتش زدند و چند موقعیت خوب توسط امرایی و شجاعی نیز داشتند که به ثمر ننشست.
سرانجام در آخرین دقایق اوقات تلف شده بود که زنده‌روح بازهم ناجی تیم مس شد و اینبار برروی یک ضربه‌ی کرنر به طور مستقیم دروازه‌ی ایرانجوان را باز کرد تا مس در نهایت این بازی پرافت و خیز را بانتیجه‌ی سه بر دو به سود خود خاتمه دهد و در سومین بازی خانگی خود، سومین پیروزی پیاپی خود را جشن بگیرد.
ازی تیم‌های مس کرمان و ایرانجوان بوشهر که با برتری تیم مس کرمان خاتمه یافت حواشی جالبی نیز در خود داشت.
هرچند این اولین ملاقات رسمی مس کرمان در این فصل با هوادارانش بود، اما از این بازی استقبال جالبی نشده بود و هواداران مس در ورزشگاه کمتر از دویست نفر بودند که به دلیل صندلی‌های شکسته نیز همه در گوشه‌ی سمت راست ورزشگاه جمع شده بودند که البته همین تعداد نیز تیم مس را به خوبی تشویق کردند و پارچه‌ی بزرگی را هم که نام مس برروی آن درج شده بود برای تشویق تیم به ورزشگاه آورده بودند.
این دیدار نیز همانند دو مسابقه‌ی قبلی خانگی مس به طور زنده از شبکه‌ی کرمان روی آنتن رفت.
در این بازی هر دو تیم نسبت به قضاوت داور بازی معترض بودند. مسی‌ها معتقد بودند که داور یک ضربه‌ی پنالتی به سود آن‌ها اعلام نکرده است، از اخراج بازیکن حریف خودداری کرده است و درنیمه‌ی اول در حالی اجازه‌ی زدن ضربه‌ی کرنر مسی‌ها را در پایان بازی نداد که در آخر نیمه‌ی دوم چند دقیقه وقت اضافه‌ی بیشتر برای ضربات ایستگاهی تیم بوشهری اتخاذ کرده بود. در مقابل تیم ایرانجوان نیز به ضربه‌ی پنالتی علیه این تیم به شدت اعتراض داشت.
مربی ایرانجوان پس از اعلام پنالتی علیه این تیم قصد داشت تیم خود را از زمین بازی بیرون بکشد. هرچند او در پایان بازی این مسئله را رد کرد وگفت برای آرام کردن تیمش اقدام می‌کرده است.
لباس داوران در این بازی با یکدیگر متفاوت بود و حتی در رنگ زردی هم که بر تن کرده بودند هماهنگی وجود نداشت!
وینگو بگوویج در این بازی بسیار پرجنب و جوش‌تر از بازی‌های قبلی بود و در صحنه‌ای که زنده‌روح مشکل گوارشی پیدا کرده بود، به شدت هرچه تمام‌تر با فریاد به دنبال کسب اطلاع از وضعیت بازیکن خود بود.
وقت کشی‌ تیم بوشهری در اواخر بازی که نتیجه هنوز مساوی بود، به شدت آزار دهنده بود و بازیکنان این تیم دائما برروی زمین می‌افتادند که همین سبب شده بود مسی‌ها در برخی صحنه‌ها از بیرون زدن توپ اجتناب کنند.
مربی تیم ایرانجوان بوشهر در ابتدا از ترس اینکه حرفی علیه داور بازی بند و موجب محرومیتش شود از حضور در کنفرانس مطبوعاتی اجتناب کرد او سپس در کنفرانس هرچند به طور خصوصی با خبرنگاران از داوری به شدت گلایه کرد اما در صحبت‌های خود احتیاط را رعایت می‌کرد تا دچار مشکل نشود.
وینگو بگوویچ نیز که در این بازی حرص و جوش زیادی خورده بود، ترجیح داد به جای خود آرتا منهاجی را به کنفرانس مطبوعاتی بفرستد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *