پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میز خبر

میز خبر





۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۲۱

  کشف بمب یک تنی در مرز ایران و ترکیه

روز پنج‌شنبه بمبی به وزن یک تن در مرز ایران و ترکیه در منطقه بازرگان توسط نیروهای ژاندارمری ترکیه کشف شد. وزیر تجارت ترکیه گفت که  پس از خنثی شدن این  بمب گذرگاه مرزی واقع در استان شرقی آگری ترکیه بازگشایی شد.

   همه زوج‌ها وام ۱۰ میلیونی می‌گیرند حتی آنها که در نوبت

 وام سه میلیونی‌اند

یک مقام مسئول وزارت بهداشت گفت: رایزنی‌ها انجام شده است تا زوج‌هایی که برای دریافت وام سه میلیون تومانی ازدواج ثبت نام کرده و درانتظار دریافت وام بودند از وام ۱۰ میلیونی بهره‌مند شوند.

   ادعای نماینده جبهه پایداری درباره کمک انتخاباتی اوباما به روحانی و بازگشت برجام به نقطه صفر

کریمی قدوسی به باشگاه خبرنگاران گفت: قطعا حفظ برجام به انتخابات مربوط است ولی خب باید گفت که آمریکا دلسوز توافق هسته‌ای نیست البته اخباری به دست بنده رسیده است که بر اساس آن آقای اوباما قول داده است که چند بانک بین‌المللی را فعال کند تا در این راستا کمکی به آقای روحانی شده باشد. دولت آقای اوباما عمر بسیاری کوتاهی دارد و حتی آقای روحانی در جلسه‌ای عنوان کردند که هر فردی رئیس جمهور آمریکا شود برجام دوباره باید از صفر آغاز شود بنابراین آقای روحانی مطلع از این موضوع هستند.

   آیت الله علم‌الهدی: مجوزی که دولت به کنسرت می‌دهد آیا به بی‌بندوباری‌های حاشیه کنسرت هم داده شده است؟

تسنیم نوشت:‌ نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی با تاکید براینکه «دولت‌ستیز» نیستم، گفت: مجوزی که دولت به کنسرت می‌دهد، این مجوز را به چه می‌دهند؟ فرض کنیم قرار است مجوزی داده شود، اما آیا به همه بی‌بند و باری‌های حاشیه کنسرت هم مجوز داده شده است؟ وی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند نیروی انتظامی محور اقتدار نظام است. مگر می‌شود این محور اقتدار برابر فساد و فسق و فجور بی‌تفاوت باشد و دخالت نکند؟

   انتقاد کواکبیان از پیگیری استیضاح وزیر کار توسط وکیلی: امضاها را رسانه‌ای کنید

ایلنا نوشت:عضو هیات رئیسه فراکسیون امید با انتقاد از طرح استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرد: در صورتی که این استیضاح ۶۰ امضا داشته باشد، به صورت مخفیانه و بدون اطلاع فراکسیون امید جمع‌آوری شده است. مصطفی کواکبیان در واکنش به طرح استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، عنوان داشت: آقای وکیلی مرتکب اشتباه شده‌اند و گویا به‌خاطر یک مسئله شخصی این استیضاح را مطرح کرده است. نماینده مردم تهران در پاخ به سوالی در خصوص مباحث مطرح شده مبنی بر جمع شدن بیش از ۶۰ امضا برای این استیضاح، خاطرنشان کرد: درصورتی که این ۶۰ امضا واقعاً وجود دارد، چرا اسناد آن در اختیار خبرنگاران قرار نمی‌گیرد؟

   آیت الله مصباح یزدی: مسئولان مراقب باشند تا به

 انحراف نیفتند

ایرنا نوشت:آیت الله مصباح یزدی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و استاد حوزه علمیه قم گفت : افرادی که مسئولیتی در کشور برعهده دارند باید مراقب باشند تا به راه انحراف نیفتند.

   نظر الهام امین‌زاده درباره جابجایی خود از معاونت حقوقی رئیس‌جمهور

الهام امین‌زاده، دستیار روحانی در امور حقوق شهروندی درباره تغییر و تحولات اخیر در ریاست‌جمهوری، گفت:‌ تغییر و تحول در همه نهادها یک امر عادی است و چیزی غیر از این نیست. وی درباره ارزیابی خود از آمدن آقای انصاری به معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری، اظهار داشت:‌ در این باره خود آقای رئیس‌جمهور می‌توانند ارزیابی داشته باشند.

   سردار نقدی: به راحتی دست در جیب مردم می‌کنند

ایرنا نوشت:رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: افرادی می آیند و به راحتی دست در جیب بیت المال می کنند و وقتی که مواخذه می شوند می گویند این کار قانونی است، وجدان انسان کجا رفته است؟

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *