پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۱۷

5 مجروح در نزاع در راور 

حبیب رحمانی- راور: حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل بلوچ زاده گفت: «در حادثه چاقوکشی روستای خورند راور 5 نفر مجروح و 10 نفر بازداشت شدند که در این رابطه 3 نفر از مجروحان به بیمارستان‌های زرند و کرمان منتقل شدند.» دادستان راور ضمن هشدار شدید به کسانی که سلاح سرد حمل می‌کنند، اظهار کرد: «استفاده از سلاح سرد بعضاً منجر به قتل می‌شود و ما بدون هیچ‌گونه اغماضی با چاقوکشان برخورد می‌کنیم. قانون‌گذار از 3 ماه تا یک سال حبس برای حمل سلاح سرد در نظر گرفته است.»

 

حمایت امام‌جمعه راور از قالیبافان

حبیب رحمانی- راور: حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ علی تویسرکانی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه راور به دفاع از شغل شریف قالیبافی پرداخت و گفت: «بنده باافتخار می‌گویم که من هم یک قالیباف هستم.» امام‌جمعه راور افزود: «آیا این عیب نیست که بعضی‌ها خجالت می‌کشند بگویند من قالیباف هستم درحالی‌که در دنیای امروز شغل شریف قالیبافی یک هنر است، قالیبافی یکی از جلوه‌های جذاب و زیبای هنری است. بنده در همین‌جا از فرماندار راور می‌خواهم که جوانان بیکار را به یادگیری قالیبافی سوق دهند.»

 

توصیه‌های پلیس جیرفت در خصوص عفاف و حجاب

حجاب زن، قرار گرفتن گوهر ناب در صدف است.

عفاف، زیبایی روح است و حجاب نور آن. دختری که جامعه حیا و حجاب از خود برکند، رخسار زیبایی عفیف را هرگز نبیند.

حجاب و تقوا به شخصیت زن بها می‌دهد و او را بانشاط نگه می‌دارد. با پوشش مناسب که نمایانگر شخصیت شماست در سطح شهر ظاهر شوید چراکه از احترام بیشتری برخوردار خواهید شد. لباس و پوشش نامناسب فرزندانتان اولین گام در جهت انحراف اخلاقی آنان است. همیشه در ارتباط‌های دوستانه حریم عفاف را رعایت فرمائید زیرا معمولاً صمیمیت‌های نابجا و حرام پیامدهای ناگواری دارد. محسنات و خوبی‌های حجاب اسلامی را تبلیغ کنید و مضرات را بیان نمایید. اسلام تأکید دارد که زن هراندازه متین‌تر و باوقارتر و عفیف‌تر باشد خود را در معرض نمایش مرد نگذارد بر احترامش افزوده می‌شود.

معاونت اجتماعی پلیس جیرفت 

 

به هلاکت رسیدن شرور 

معروف استان

سربازان گمنام امام زمان(عج) استان کرمان توانستند در یک عملیات از پیش طراحی شده مختار جهش معروف به بختیار رئیسی از اشرار منطقه جنوب استان کرمان را به هلاکت برسانند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به گفته سالاری دادستان رودبار در این عملیات که از پنج شنبه آغاز شد عصر دیروز با کشته شدن سرکرده اشرار و سه تن دیگر از اشرار مسلح پایان یافت. وی با اشاره به اینکه دو نفر از اشرار هم مجروح شدند افزود: بختیار رئیسی حدود ده سال در منطقه با شرارت های خود امنیت و آسایش را از مردم سلب کرده بود که کشته شدن وی موجب خوشحالی مردم مناطق جنوبی شد. دادستان رودبار گفت: در این عملیات گسترده نیروهای اطلاعاتی شهرستانهای رودبار، کهنوج، جیرفت، ایرانشهر و دلگان و با چتر عملیات هوایی با موفقیت صددرصد همراه بود.

 

مهار آتش‌سوزی 

در جنگل قائم کرمان

ظهر پنج شنبه آتش‌سوزی در جنگل قائم کرمان رخ داد که با حضور آتش نشانان، مهار شد. به گزارش ایسنا به گفته آتشنشانان پوشاله های زیر درختان این جنگل دچار حریق شده بودند که با حضور به موقع آتشنشانان این آتش مهار گردیده است. علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمان در خصوص آتش سوزی جنگل قائم گفت: «این آتش سوزی در ساعت یک و نیم رخ داده است.»

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *