پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مديركل راه و شهرسازي استان كرمان خبر داد: پایان عملیات اجرایی14 کیلومتر دیگر از بزرگراه سیرجان - بافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان خبر داد: پایان عملیات اجرایی14 کیلومتر دیگر از بزرگراه سیرجان – بافت





۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۱۱

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان خبر داد:
پایان عملیات اجرایی14 کیلومتر دیگر از بزرگراه سیرجان – بافت
مدیرکل راه و شهرسازی استان از پایان عملیات ساخت و بهره‌برداری از 14 کیلومتر دیگر از بزرگراه «سیرجان – بافت» خبر داد.
به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی استان کرمان، محمدمهدی بلوردی افزود: این قطعه با اعتباری بالغ بر 112 میلیارد ریال به پایان رسید.
وی میزان خاک‌ریزی در این قطعه از محور «سیرجان – بافت» را 200 هزار مترمکعب بیان کرد و گفت: هم‌چنین در این قطعه تعداد 13 دهانه پل ساخته شد.
بلوردی با بیان این‌که چهارخطه کردن این محور نقش مهمی در روانی ترافیک کلِ محور و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای خواهد داشت، اظهار داشت: این قطعه از محور «سیرجان – بافت» از کیلومتر 13 شروع می‌شود و تا کیلومتر 27 ادامه دارد.
وی هم‌چنین با بیان این‌که در شمال استان کرمان 1557 کیلومتر بزرگ‌راه ساخته شده است، گفت: در این محدوده، 525 بزرگ‌راه نیز در دست ساخت است.
بلوردی افزود: در سال گذشته، 74 کیلومتر بزرگ‌راه در شمال استان کرمان ساخته شد و ساخت 140 کیلومتر بزرگ‌راه نیز در برنامه‌ی امسال پیش‌بینی شده است. مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به این‌که در حوزه‌ی راه‌ روستایی 4369 کیلومتر راه ساخته شده است، بیان کرد: در استان کرمان، 19 پروژه‌ی بزرگ‌راهی در دست اجراست.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *