سایت خبری پیام ما آنلاین | کشف یک قطعه پوست شیر سلاخی شده در مشهد

کشف یک قطعه پوست شیر سلاخی شده در مشهد





۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰:۵۸

کشف یک قطعه پوست شیر سلاخی شده در مشهد
معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد از کشف یک قطعه پوست شیر که به تازگی از بدن حیوان جدا شده است در خیابان خواجه ربیع مشهد خبر داد.
به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، قاضی محمد بخشی محبی اظهار داشت: در پی وصول گزارش‌های مردمی مبنی بر مشاهده یک قطعه پوست شیر در خانه فردی در خیابان خواجه ربیع ماموران محیط زیست و کلانتری با دستور قضایی در محل حاضر و پس از ورود به منزل متهم را که مردی میانسال بود دستگیر کردند.
وی افزود: این پوست که با حالت آغشته به نمک نگهداری می‌شد به تازگی از بدن حیوان جدا شده بود و متهم ادعا می‌کرد آن را برای شخصی دیگر نگهداری می‌کرده و مالک آن نیست که برای تحقیقات بیشتر در اختیار مراجع قضایی و انتظامی قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: سرعت عمل مدیرکل و ضابطان محیط زیست و کلانتری خواجه ربیع سبب شد موضوع به خوبی مدیریت شده و متهم به سرعت دستگیر شود.
بخشی گفت: براساس قانون صید و شکار هرکس مبادرت به شکار حیوانات وحشی حمایت شده بدون پروانه نماید به مجازات حبس از سه ماه تا سه سال و یا به جزای نقدی محکوم می‌شود.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد در توصیه‌ای به شهروندان اظهار داشت: مردم بدون مجوز لازم از خرید این موارد خودداری نمایند و درصورت مشاهده مورد مشکوک آن را به کلانتری یا دادسرای ناحیه گزارش دهند.
وی گفت: چه بسا کشتار این جانوران منجر به ازبین رفتن هویت و فرهنگ ملی کشور ما شود چرا که بسیاری از آنها گونه‌های در حال انقراض ملی هستند و مورد حمایت قانون به طور خاص قرار دارند./تسنیم

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *