پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میز خبر

میز خبر





۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰:۲۷

حمله تروریستی به خودروی فلاحت‌پیشه و فرماندار دولت روحانی
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم با اعلام خبر حمله تروریستی «پژاک» به خودروی نماینده دالاهو و اسلام‌آباد غرب و مسئولان فرمانداری و دامپزشکی استان کرمانشاه، از شهادت دو نفر در این حادثه خبر داد. احمد صفری در گفت‌وگو با ایلنا، با اعلام خبر حمله تروریستی به اتومبیل حشمت‌الله فلاحت‌پیشه و تعدادی از مسئولان استان کرمانشاه، اظهار داشت: اعضای شورای تامین استان هشدار داده بودند که اعضای پژاک در منطقه هستند اما با این حال آقای فلاحت‌پیشه به همراه فرماندار و چند نفر از مسئولان دامپزشکی برای بازدید به منطقه ریجاب می‌روند. او با بیان این‌که مسئولان استانی کرمانشاه و نماینده مردم دالاهو و اسلام‌آباد غرب با چند خودرو به منطقه می‌رفتند، اضافه کرد: گویا تروریست‌ها به‌وسیله یک دستگاه خودروی پژو خود را در میان خودروهای حامل مسئولان قرار داده و پس از متوقف کردن خودروی مسئولان، آن‌ها را به رگبار بسته است. نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم خاطرنشان کرد: در پی این اقدام تروریستی، دکتر نیک‌عزم از مسئولان دامپزشکی استان و راننده خودروی فرماندار دالاهو به شهادت رسیدند. او اضافه کرد: همچنین فرماندار دالاهو نیز دو گلوله خورد.
تکذیب نقل قولی غیرواقعی از وزیر بهداشت
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت نقل قولی از وزیر بهداشت درباره تداوم حضورش در دولت بعدی و همچنین احتمال کاندیداتوری وی برای ریاست جمهوری را تکذیب کرد.
عذرخواهی ناجا در پی انتقال پیکر 3 سرباز شهید مرزبانی
سردارمنتظرالمهدی گفت: متاسفانه گاهی از سر سهو و غفلت در انتقال پیکر شهدای عزیزمان کج سلیقگی هایی صورت می‌گیرد، به خاطر این کج سلیقگی‌ها از خانواده معظم شهدا پوزش می‌طلبم. بر اساس تصاویر پخش شده از صدا و سیما، پیکر این سه شهید بوسیله سبدهای انتقال بار، از محوطه باند فرودگاه خارج شده است
دفاع عضو ارشد موتلفه از بیلبوردهای ضد آمریکایی
حمیدرضا ترقی گفت: ماجرای بیلبوردها هیچ ربطی به انتخابات ندارد. هر کسی در مملکت خواست کار درستی انجام بدهد، آن را به انتخابات ربط می‌دهند. در هفته حقوق بشر افشای وضعیت حقوق بشر در آمریکا لازم و ضروری است.
پسر بن لادن آمریکا را تهدید کرد
پسر بن لادن،رهبرکشته شده القاعده درپیامی صوتی که دراینترنت منتشرکرد،آمریکا رابه گرفتن انتقام خون پدرش تهدیدکرد.
معاون اول دولت یازدهم: از تصمیمات عجیب دولت قبل سرمایه‌گذاری میلیاردها دلار در یک شرکت نفتی خارج از کشور بود
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور گفت: طرح اصلاح و تحول نظام بانکی اجرا می شود. دولت مصمم است وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی را به حداقل ممکن کاهش دهد.
دولت به طور همزمان توسعه صنعت نفت و عدم اتکاء اقتصاد کشور به درآمدهای نفتی را دنبال می کند. مهمترین اولویت دولت، راه اندازی چرخ تولید و اقتصاد کشور است.
تجهیز منابع مالی برای به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد کشور یک نیاز ضروری است. برای اینکه بتوانیم به رشد اقتصادی 8 درصد برسیم نیازمند تجهیز منابع مالی هستیم. وی همچنین گفت: از تصمیمات عجیب دولت قبل سرمایه‌گذاری میلیاردها دلار در یک شرکت نفتی خارج از کشور بود که بعدها در موردش حرف خواهم زد.
شکایت رییس جمهور سابق از مطهری به جایی نرسید
وکیل مطهری گفت: رئیس جمهور سابق شکایات متعددی علیه موکلم اقامه کرده بود که نسبت به همه آنها قرار موقوفی تعقیب صادر و مختومه شدند.
طلبکاران ثامن الحجج نمایشگاه بورس و بانک را بهم ریختند
همزمان با افتتاح نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تهران – جمعی از مال باختگان موسسه اعتباری ثامن الحجج با تجمع در مقابل سالن خلیج فارس و سر دادن شعارهایی، خواستار حمایت دولت از آنها شدند. این عده سپس در غرفه گروه مالی پارسیان حضور یافتند و نظم آنجا را بهم زدند./عصرایران
طیب‌نیا از مردم عذرخواهی کرد
وزیر اقتصاد گفت: من به عنوان عضوی از دولت در زمینه فیش‌های حقوقی که منجر به رنجش مردم شده است عذرخواهی می‌کنم و به حساسیت مردم ارج نهاده و ابایی از عذرخواهی بابت قصوری که در جریان ارائه خدمت به مردم رخ داده است ندارم.
احمد خاتمی: وظیفه خبرگان نظارت بر ولی فقیه نیست
ایسنا نوشت: عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: در قانون اساسی واژه مراقبت از ولایت فقیه برای این مجلس تعریف شده است نه نظارت بر ولی فقیه. حجت‌الاسلام سید احمدخاتمی در نشست خبری ویژه آغاز دوره پنجم مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران گفت: در مجلس خبرگان رهبری یک نفر را نیز نمی‎شناسیم که رودروی ولایت فقیه و ولی فقیه باشد؛ همگان در راستای تقویت ولایت فقیه و همراهی با ولی فقیه همزبان هستند و آنچه روی داد نیز از سر همدلی و خردورزی بود.
پزشکیان: فیش‌های حقوقی بیشتر از اختلاس 3هزار میلیاردی برجسته شد
ایرنا نوشت: نائب رئیس اول مجلس دهم گفت: جریان فیش های حقوقی نامتعارف حرف تازه ای نیست اما بیشتر از اختلاس سه هزار میلیاردی و با هدف منحرف کردن افکار عمومی برجسته سازی شد. مسعود پزشکیان با اشاره به اینکه بارها در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به حقوق های نامتعارف اعتراض کرده ام .
وی با طرح این سوال که چرا تسهیلات اعطایی میلیاردی که به مطالبه های معوق بانک ها تبدیل شده است، برجسته سازی نمی شود، گفت: برجسته سازی حقوق های نامتعارف با هدف منحرف کردن افکار عمومی از اختلاس ها و تسهیلات میلیاردی و معوق صورت گرفت. وی افزود: رسانه ها و سیستم بازرسی باید اختلاس ها، تسهیلات معوقه و حقوق های نامتعارف را در تمامی سازمان ها و نهادها تا حصول نتیجه دنبال کنند.
واکنش سردارشریف به حضور الفیصل در میتینگ منافقین
– تسنیم نوشت: مسئول روابط عمومی کل سپاه همزبانی آل‌سعود و منافقین در نمایش خیابانی پاریس را نشانه مشارکت و همدستی رژیم سعودی در جنایات تروریستی منافقین علیه ملت ایران دانست.
سردار رمضان شریف با اشاره به حضور و اظهارات وقیحانه «ترکی الفیصل» رئیس پیشین دستگاه اطلاعات عربستان سعودی در جمع منافقین تروریست منفور و بزدل در پایتخت فرانسه، گفت: حضور رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی و امنیتی آل سعود در میتینگ منافقین در پاریس و همزبانی و همراهی با آنان نشان از پیوند دیرین گروهک تروریستی منافقین با رژیم سعوی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران داشته و پس از سال‌ها، پشت صحنه معرکه‌گیری دشمنان نظام را برملا می‌سازد.
وی افزود: امروز بر افکارعمومی جهانیان آشکار شده که رژیم آل‌سعود محور حمایت و پشتیبانی از جریان تروریسم در منطقه و فراتر از آن هستند در واقع منافقین، داعش، طالبان، القاعده و دهها گروهک تروریستی پراکنده شده در جغرافیای اسلام و بشریت، تحت منویات و راهبردهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه با حمایت‌های گسترده مالی آل سعود مرتکب بزرگ ترین جنایات علیه بشریت می‌شوند.
سردار شریف رؤیاهای بر باد رفته منافقین و آرزوهای دست نیافتنی آل‌سعود در خصوص ایران را واقعیتی انکارناپذیر خواند و تصریح کرد: قرائن و تأیید «ترکی الفیصل» نشان می‌دهد همانگونه که سرکرده منافقین از عمق غصه و کینه نسبت به پیشرفت و تعالی انقلاب و ملت ایران دق کرده و مرده است آل سعود هم محتضری است که بزودی به ملاقات سرکرده منفور منافقین خواهد رفت.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *