پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میزخبر

میزخبر





۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۲:۱۸

شرایط پتروشیمی بوعلی سینا به حال عادی بازگشت
فرمانده عملیات مشترک مهار آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی سینا اطمینان داد که وضعیت در پتروشیمی بوعلی سینا به حال عادی بازگشته است و گفت: به دلیل اطمینان، شنبه هم به آتش‌نشانان گفته شد که آمادگی کامل داشته باشند، هرچند مشکلی وجود ندارد اما باید همیشه آماده‌باشیم. اکنون باید تعمیرات برای به سرویس آمدن مجتمع از سوی مدیران این پتروشیمی صورت گیرد.
بوئینگ: منتظر چراغ سبز دولت برای فروش هواپیما به ایران می‌مانیم
بنابر گفته‌ شرکت هواپیمایی بوئینگ آمریکا، این شرکت برای فروش و اجاره‌ هواپیما به ایران منتظر چراغ سبز دولت اوباما می‌ماند. این اظهارات به دنبال آن بیان شد که مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه طرح منع دادوستد شرکت بوئینگ با ایران را به تصویب رساند. دولت اوباما همواره تأکید کرده است که هرگونه قانونی را که باعث تضعیف توافق هسته‌ای برجام شود وتو خواهد کرد.
کشف و انهدام مزرعه ماری‌جوانا توسط سپاه در ساوجبلاغ
معاونت اطلاعات سپاه ناحیه ساوجبلاغ موفق شد مزرعه‌ای را که در آن گیاه ماری‌جوانا (گراس) کشت می‌شد، کشف و منهدم کند. طی بازرسی که از محل فوق در روستای قره قباد با رعایت موازین شرعی و قانونی و حفظ حقوق شهروندی صورت گرفت تعداد 960 بوته گراس از دو قطعه زمین کشف شد. متهم اصلی در محل حضور نداشته ولی متهم ردیف دوم در حین آبیاری مزرعه بوده که پس از تعقیب و گریز توسط نیروهای اطلاعاتی دستگیر شد.
انصاری: به دلیل ضعف تیم رسانه‌ای، برخی فکر می‌کنند دولت دستاوردی نداشته
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در نشستی خبری گفت: خانم خالقی در زمانی که موضوع اعتبارنامه وی مطرح بود نزد من آمدند و مشورت‌های حقوقی از من خواستند و بنده نیز ایشان را راهنمایی کردم. من همچنین نظر حقوقی خودم را به وزیر کشور مبنی بر امضای اعتبارنامه مینو خالقی اعلام کردم. هیأت اجرایی و شورای نظارت اعتبارنامه خانم خالقی را امضاء نکردند و به همین دلیل وزیر کشور هم زیر بار امضا نرفت. اما همان‌طور که گفتم باید اعتبارنامه وی امضا می‌شد و من نظر حقوقی خودم را به آقای وزیر کشور اعلام کردم. او همچنین گفت: ازنظر من تیم رسانه‌ای آقای روحانی دارای ضعف‌هایی هست و من با دلسوزان و منتقدان آقای روحانی در این زمینه موافقم و باید درباره تیم رسانه‌ای دولت روحانی اصلاحاتی صورت بگیرد.
متأسفانه برخی در داخل کادر رسانه‌ای دولت می‌گویند دستاوردها و اقدامات مهم آقای روحانی را اطلاع‌رسانی نمی‌کنیم، چراکه ممکن است ریا شود. درحالی‌که این موضوع هیچ ربطی به ریا و تزویر ندارد. اقدامات مهم دولت جزو ضروریات تیم رسانه‌ای به شمار می‌رود. چراکه اگر دستاوردهای آقای روحانی و دولت وی برای مردم اعلام شود، قطعاً باعث امید در کشور و مردم خواهد شد. متأسفانه به دلیل ضعف تیم رسانه‌ای آقای روحانی برخی تصور می‌کنند که دولت تدبیر و امید در طول این 3 سال هیچ دستاوردی نداشته است.
مطهری: رهبری قبلاً هم گفته بودند مخالفت با نظر ایشان جرم نیست اما برخی رده‌های پایین‌تر تمکین نمی‌کنند و کاسه‌های داغ‌تر از آش هستند
علی مطهری گفت: مقام معظم رهبری قبلاً هم شبیه این مطلب را که مخالفت با نظر رهبری جرم نیست، گفته بودند ولی رده‌های پایین‌تر امنیتی، اطلاعاتی و نظامی تمکین نمی‌کنند و به‌اصطلاح کاسه‌های داغ‌تر از آش هستند. شما در جریان حادثه حمله به این‌جانب در شیراز که به دستور یک‌نهاد نظامی انجام شد دیدید که توجیه دستوردهندگان این بود که مطهری نظرش در موضوع ادامه حصر خانگی خلاف نظر رهبری است و نباید به او اجازه ورود به شیراز و سخنرانی در دانشگاه داده شود.
رهروان ولایت نام پیشنهادی فراکسیون سوم
غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت گفت: در حال حاضر «رهروان ولایت» نام پیشنهادی فراکسیون سوم است و همواره مستقلینی در این فراکسیون حضور خواهند داشت که از بیرون مجلس کوک نمی‌شوند. هیچ دلیلی نمی‌بینیم که رهروان ولایت در مجلس دهم ادامه خدمت ندهد، بنابراین همواره تمایل داریم که رهروان ولایت مجلس نهم در مجلس دهم نیز استمرار داشته باشد.
آلن ایر: دولت اوباما با هر مصوبه‌ای خلاف برجام مخالفت می‌کند
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: ما از مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران مطلع هستیم و همان‌طور که قبلاً هم گفته‌ایم، دولت اوباما با هر مصوبه‌ای که در اجرای برجام اخلال ایجاد کند مخالفت خواهد کرد.
دولت انگلیس درخواست رفراندوم مجدد را رد کرد
دولت انگلیس، رسماً درخواست اینترنتی مبنی بر برگزاری مجدد همه‌پرسی درباره عضویت این کشور در اتحادیه اروپا را رد کرد. درخواستی که گفته می‌شود بیش از سه میلیون تن آن را امضا کرده بودند.
رئیس فدراسیون سوارکاری: نه ما از دختر بشار اسد دعوت کردیم و نه او قهرمان مسابقات تهران شده
روز گذشته خبری مبنی بر حضور دختر بشار اسد رئیس‌جمهور در مسابقات سوارکاری بین‎المللی تهران منتشر شد. مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری دراین‌باره گفت: حضور دختر رئیس‌جمهور سوریه را در تهران و مسابقات بین‎المللی سوارکاری را قویاً تکذیب می‎کنم و این خبر اساساً اشتباه است. اینکه می‎گویند ما از دختر رئیس‌جمهور سوریه دعوت کردیم و اینکه می‎گویند او در این پیکارها حضورداشته، اشتباه است. ممکن است فرد موردنظر یکی از اقوام رئیس‌جمهور سوریه باشد یا تنها شباهت نام خانوادگی‌ داشته باشد اما دختر او نیست.
وزیر دولت سابق: باعث‌وبانی فتنه ۸۸ خود
احمدی‌نژاد بود
خبرآنلاین نوشت: پرویز کاظمی اولین وزیر جداشده از کابینه محمود احمدی‌نژاد می‌گوید شاید بهتر بود قبل از انتخابات سال ۸۸ از شخصیت احمدی‌نژاد می‌گفتم. او معتقد است که باعث‌وبانی فتنه ۸۸ خود احمدی‌نژاد بود. وی گفت: انتخابات دور دوم آقای احمدی‌نژاد ۲۲ خرداد بود. من چهارشنبه همان هفته یعنی ۲۰ خرداد جلسه‌ای خصوصی با آقای لاریجانی داشتم و با ایشان مطرح کردم که اگر آقای احمدی‌نژاد روی کار بیاید چه اتفاقی در کشور می‌افتد. گفتم که اگر ایشان مجدداً روی کار بیاید کشور خسارتی می‌بیند که قابل جبران نیست. اگر آمریکا و اسرائیل قصد تضعیف جمهوری اسلامی را دارد ایشان همه کارها را در این راستا انجام می‌دهد. من به آقای لاریجانی گفتم شما به‌عنوان رئیس قوه مقننه اگر می‌توانید کاری کنید که از انتخاب مجدد ایشان جلوگیری شود. قبل از مناظره‌ها پیام دادم که احمدی‌نژاد دروغ‌گو و بی‌حیا است. هردوی این اتفاق‌ها افتاد. هم دروغ‌گویی هم بی‌حیایی. اگر دقت کنیم می‌بینیم احمدی‌نژاد هیچ‌وقت و هیچ جا از فتنه صحبت نکرده و نمی‌کند چون خودش باعث‌وبانی فتنه ۸۸ بود.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

باز می‌خواهند رقیب نامزد اصلی انتخاب آرای باطله باشد؟

حسن روحانی در مراسم هفتمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح کرد:

باز می‌خواهند رقیب نامزد اصلی انتخاب آرای باطله باشد؟

با همین شرایط تا چند دهه آینده دریای خزر خشک می‌شود

وزیر کشور

با همین شرایط تا چند دهه آینده دریای خزر خشک می‌شود

بیانیه دوباره روسیه با کشورهای عربی در مورد جزایر سه‌گانه و محکومیت ایران

بیانیه دوباره روسیه با کشورهای عربی در مورد جزایر سه‌گانه و محکومیت ایران

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

بحران محیط زیستی در غزه

بمباران‌های بی‌امان اسرائیل در سال‌های آینده تأثیر فاجعه باری بر فلسطینیان خواهد داشت

بحران محیط زیستی در غزه

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *