پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اخبار

اخبار





۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۲:۱۷

نام‌گذاری یکی از پروژه‌های عمرانی کرمان به نام مالیات
شهردار کرمان از نام‌گذاری یکی از پروژه‌های عمرانی کرمان به نام» مالیات» خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان کرمان، شهردار کرمان که به مناسبت هفته فرهنگ مالیاتی با مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان دیدار کرده بود این موضوع را مطرح کرد. بابایی با آرزوی موفقیت برای مدیرکل جدید امور مالیاتی، بر تحقق درآمدهای مالیاتی استان تأکید کرد و گفت: «یکی از راه‌های کمک به شهرداری از طریق عوارض ارزش‌افزوده است.» وی همچنین از نام‌گذاری یکی از پروژه‌های عمرانی به نام « مالیات « خبر داد و افزود: «ما به تلاش کادر مالیاتی آگاه هستیم و این مجموعه کار سختی دارد و ما هم به‌نوعی سهیم هستیم و مالیات به کمک ما می‌آید.» بابایی اضافه کرد: «ما بر این اعتقاد هستیم هر چه شهرداری در بحث اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مالیاتی اقدام نماید امری برد – برد است که شهرداری نیز از آن منتفع می‌شود.» سلمانی مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان نیز با تشکر از تعامل شهرداری و امور مالیاتی گفت: « در برخی استان‌ها از محل پرداخت ارزش‌افزوده پروژه‌هایی به نام مالیات نام‌گذاری شده است.»

تغییرات ادامه‌دار در فرمانداری‌ها
فرماندار فهرج تغییر کرد

پیام ما- سومین فرماندار هم در استان کرمان تغییر کرد. بهنام فراقی که اسفندماه 93 پس از هشت ماه سرپرستی، فرماندار فهرج در شرق استان شده بود، روز گذشته جای خود را به غلامرضا نژاد خالقی داد. در حالی فرماندار فهرج تغییر کرد که در طول 50 روز گذشته 2 فرماندار دیگر هم تغییر کرده بودند. تغییراتی که بعد از سفر رئیس‌جمهور به استان کرمان آغاز شد. هنوز دو هفته از سفر رئیس‌جمهور به استان کرمان نگذشته بود که اولین فرماندار در استان کرمان تغییر کرد. محمد خادمی فرماندار انار سوم خردادماه جاری جای خود را به سید ضیاءالدین طباطبائی داد. خادمی در حالی از سمت فرمانداری انار کنار رفت که جزو فرمانداران اصولگرا به‌حساب می‌آمد و برخی رسانه‌های حامی دولت از عملکرد این فرماندار در انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم انتقاد کرده بودند. سایت محلی انار پرس دراین‌باره نوشته بود که خادمی هیات‌ اجرایی انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در شهرستان انار را به‌گونه‌ای انتخاب کرد که اکثریت آن در اختیار اصول‌گرایان بود. حدود 20 روز پس‌ازاین تغییر، رضا مشکی جایگزین محمود متقیان شد. جایگزینی که بی حاشیه نبود. متقیان پس از برکناری به ما گفت که اگرچه معاون ستاد روحانی در انتخابات 92 بوده اما اصلاح‌طلبان مرتباً در کار او خلل وارد می‌کردند. او تغییرش را به فشار حبیب‌الله نیک زادی پناه، نماینده اصلاح‌طلب مردم بم در مجلس دهم شورای اسلامی مرتبط می‌دانست. رضا مشکی فرماندار جدید نرماشیر هم اگرچه طبق شنیده‌ها موردحمایت نیک زادی بود اما سابقه 6 سال فرمانداری در دولت احمدی‌نژاد را در کارنامه خود داشت. او البته در دولت اصلاحات به استخدام وزارت کشور درآمده بود اما سابقه 6 ساله فرمانداری در دولت احمدی‌نژاد، همسویی او با دولت تدبیر و امید را موردتردید قرار می‌داد. رزم حسینی استاندار کرمان اما در این رابطه به «پیام ما» گفت که فرماندار جدید نرماشیر همسو با دولت عمل می‌کند. تغییر در فرمانداری نرماشیر اما آخرین تغییر نبود. روز گذشته هم بهنام فراقی جای خود را به غلامرضا نژاد خالقی داد تا سومین فرماندار هم در استان کرمان در کمتر از 2 ماه عوض شود. آنطور که ایسنا نوشته غلامرضا نژاد خالقی متولد شهرستان کرمان است. وی در سال 1387 وارد وزارت کشور شد و در مسئولیت های مختلفی از قبیل مسئول ناظرین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان، مسئول ساخت پروژه 176 واحدی صادقیه، معاون بخشدار راین، کارشناس مسئول حوزه عمرانی فرمانداری کرمان و بخشدار راین خدمت کرده است.

بررسی عملکرد 2 ماهه اجرای استاندارد تأسیسات برقی کلیه اماکن
در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان و رئیس سازمان نظام‌مهندسی و جمعی از مسئولین دو سازمان برگزار شد، عملکرد 2 ماهه پیاده‌سازی شیوه‌نامه نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تأسیسات برقی کلیه اماکن بررسی شد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان محمود شهبا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در ابتدا ضمن اشاره به تقدیر استاندار و معاون عمرانی استانداری در خصوص پیاده‌سازی شیوه‌نامه نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تأسیسات برق کلیه اماکن گفت: «اجرای شیوه‌نامه نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تأسیسات برق کلیه اماکن اتفاق مهمی است که در استان کرمان شکل‌گرفته و تا اصلاح تمامی ساختارها برای پیاده‌سازی شیوه‌نامه راه زیادی در پیش داریم، اما خرسندیم که با پیاده‌سازی آن علاوه بر حفظ ایمنی مردم در خطرات ناشی از برق‌گرفتگی‌ها، صنعت برق استان را نیز برای تأمین برق پایدار و مطمئن مشترکین یاری خواهد رساند.»

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

طبیعت را به کودکان پس دهید

«عبدالحسین وهاب‌زاده» یک دهه پس از طرح‌ ایدهٔ «مدرسهٔ طبیعت» از حق کودکی می‌گوید

طبیعت را به کودکان پس دهید

تعمیق نابرابری با اینترنت گران

بررسی‌ها نشان می‌دهد تا ۱۰ درصد هزینه‌های خانوارهای شهری و تا ۱۷ درصد هزینه‌های خانوارهای روستایی صرف اینترنت می‌شود

تعمیق نابرابری با اینترنت گران

فرار به‌سوی دروازه‌های روشنایی

فرار به‌سوی دروازه‌های روشنایی

کودکان کار درگیر فقر و تبعیض

کودکان کار درگیر فقر و تبعیض

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اولویت سلامت بر آموزش

کشورهای مختلف در مواقع آلودگی هوا آموزش را تعطیل یا غیر حضوری می‌کنند

اولویت سلامت بر آموزش

توجه صنعت اسباب‌بازی به محیط زیست‌ و اقوام

در نشست «روندهای مصرف صنایع خلاق در جامعهٔ ایرانی» مطرح شد

توجه صنعت اسباب‌بازی به محیط زیست‌ و اقوام

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

یک‌سوم کودکان در معرض کمبود شدید آب

یونیسف: کودکان در مباحث تغییراقلیم دیده نمی‌شوند

یک‌سوم کودکان در معرض کمبود شدید آب

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *