پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | ورزش

ورزش





۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰:۵۶

منتظری و جباری در الاهلی می‌مانند
با انتخاب رئیس جدید باشگاه سرنوشت بازیکنان ایرانی الاهلی هم مشخص شد جایی که هر دو نفر یک فصل دیگر با این تیم باقی خواهند ماند. همان طور که مشخص بود شیخ احمد بن حمد آل ثانی به عنوان تنها نامزد ریاست باشگاه الاهلی در انتخابات این سمت را برای چهار سال دیگر هم عهده دار شد تا با قطعی شدن حضور او تکلیف کادر فنی و لیست بازیکنان هم مشخص شود. شیخ احمد بن حمد در اولین اظهار نظر به عنوان رئیس باشگاه در گفتگو با روزنامه الوطن گفت:« مجتبی جباری و پژمان منتظری همچنان در تیم باقی خواهند ماند تا در کنار لوکا بوناچیچ سرمربی جدید برای موفقیت الاهلی تلاش کنند ضمن این که جا دارد از زحمات یوسف آدم در ماه های اخیر بار دیگر قدردانی کنم». به این ترتیب مجتبی سال آخر قراردادش را همچنان در الاهلی خواهد گذراند ضمن این که باشگاه قطری قرارداد مدافع ملی پوش ایرانی را برای یک سال دیگر تمدید خواهد کرد تا به این ترتیب پروسه بازگشت پژمان منتظری به استقلال زودتر از تصورات بسته شود.

سوشا مکانی به میوندالن پیوست
دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس پس از حضور در تمرینات میوندالن نروژ با عقد قراردادی دو ساله به این تیم پیوست. سوشا مکانی سالی سخت و پر انتقاد در پرسپولیس گذراند و بعد از آن هم بخاطر حواشی که ایجاد کرد 6 ماه از سوی کمیته انضباطی محروم شد تا علاوه بر لیگ ایران از تیم ملی هم دور شود ولی این دروازه‌بان بیکار ننشست و به نروژ سفر کرد تا در صورت توافق برای یک تیم این کشور بازی کند. مکانی حدود 10 روز است در تمرینات تیم دسته دومی میوندالن نروژ حضور یافته تا در صورت تایید کادر فنی این تیم در دوران محرومیت به فوتبالش ادامه دهد که مورد پسند آنها نیز قرار گرفته است. باشگاه میوندالن مدت‌ها قبل به دنبال مکانی بود که این دروازه‌بان ایرانی نیز توانست خود را در تمرینات نشان دهد و برای حضور در این تیم به توافق برسد و قراردادی دو ساله با او امضاء کند.

کسی به رکورد عنایتی نمی‌رسد!
عنایتی از لیگ برتر رفت تا رکوردش در فوتبال ایران نیمه کاره بماند،او که بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر است ،رکورد گل خودش را حفظ کرد اما نتوانست تا 41 سالگی لیگ برتری باشد مگر این که نیم فصل دوم به لیگ برتر برگردد. غلامرضا عنایتی که 40 سال و 72 روز سن دارد تا به حال در 10 تیم حاضر بوده و14 امنتقال داشته است. او در تیم های آدنیس مشهد، ابومسلم مشهد، استقلال تهران(3بار)، نادر الامارات(2بار)، النصر امارات، سپاهان، مس، صبا(2بار)، پدیده و سیاه جامگان حضور داشته است وجالا تیم تازه اش یعنی بادران تهران که در دسته اول لیگ حاضر است،تیم یازدهم اوست. عنایتی حالا رکورد را به مهدی رجب زاده وآرش برهانی می‌سپرد، 2 مردی که بالای 100 گل در لیگ برتر زده اند اما مشخص است که این 2 نمی‌توانند در تیم های ذوب آهن و پیکان بیش از 10 گل در یک فصل بزنند چه برسد به 0 و40 گل برای آن که به عنایتی برسند، ظاهرا فعلا این رکورد را باید دست نخورده دانست.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *