پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | بازی و نرم افزار

بازی و نرم افزار





۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۴۱

گوگل و سرویس جدید اشتراک گذاری عکس
بر اساس گزارش بلومبرگ، احتمالا شرکت گوگل به زودی سرویس اشتراک‌گذاری تحت وب تصاویر و فضای ذخیره سازی اپلیکیشن‌ها را برای اولین بار از پلتفرم گوگل پلاس جدا می‌کند و در نهایت سرویسی مجزا برای به اشتراک گذاری تصاویر معرفی خواهد کرد. بر اساس گزارش بلومبرگ و افراد آگاه، گوگل به زودی در کنفرانس توسعه دهندگان I/O که در ماه آینده برگزار می‌شود، از سرویس جدید اشتراک گذاری تصاویر رونمایی می‌کند. به نظر می‌رسد گوگل این سرویس را در رقابت با اینستاگرام و فیسبوک ایجاد می‌کند، اما در هرحال سرویس جدید، دارای قابلیتی برای به اشتراک گذاری تصاویر در توییتر و فیسبوک هم خواهد بود. پیش از این چنین خبرهایی در خصوص گوگل منتشر شده بود و بلومبرگ نیز سال گذشته به اطلاع رسانده بود. ساندار پیچایمعاون ارشد گوگل، در ماه مارس اعلام کرد که گوگل به زودی سرویس تصاویر و شبکه‌ی اجتماعی را جدا خواهد کرد.

فروش خیره‌کننده بازی ویچر 3
ویچر3 از جمله عنوان‌های بسیار خوبی به حساب می‌آید که مدتی پیش راهی بازار شد و با استقبال خوبی از سوی بازیکنندگان مواجه شد. نقدهای مثبت و نمایش‌ بسیار خوبی که این عنوان داشت، باعث شد که ویچر 3 در مدت 2 هفته به فروش 4 میلیون نسخه دست پیدا کند.
در اینکه بازی The Witcher III Wild Hunt یکی از بهترین بازی‌های سال 2015 به‌حساب می‌آید شکی نیست و بازیکنندگان زیادی این عنوان را در روزهای ابتدای عرضه، تهیه کردند. به‌تازگی آقای Marcin Iwinski رییس استودیوی CD PROJEKT RED از استقبال بازیکنندگان تشکر کرد و گفت: «19 می یک روز حساس برای CD PROJEKT RED به‌حساب می‌آمد. ما بازی ویچر 3 که یک عنوان نقش‌آفرینی در فضایی Open-World بود را راهی بازار کردیم. بازی‌ای که پس از سه‌سال کار منتشر شد. از روز اول ما بازخوردهای بسیار مثبتی درباره این بازی داشتیم و از پشتیبانی بازیکنان برخوردار بودیم و در زمان عرضه نیز حضور آن‌ها را در کنار خود احساس کردیم که این موضوع باعث قوت قلب ما بود.»
او در ادامه صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که:« من آرزو می‌کنم که هر بازی‌سازی با چنین جامعه خوبی از طرفداران و علاقه‌مندان روبه‌رو باشد. ما نقدها و بازخوردهای بسیار خوبی را نیز از سمت رسانه‌های مختلف دریافت کردیم. به‌دست آوردن میانگین امتیازات بالای 90 روی تمام پلتفرم‌هایی که بازی روی آن عرضه شد، باعث شد که رویای ما به حقیقت تبدیل شود. همچنین در اینجا باید از چهار میلیون بازیکنی که این عنوان را از زمان عرضه تاکنون تهیه‌کرده‌اند تشکر کنم. چهار میلیون نفر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش‌آفرینی که پول خودشان را به‌زحمت به‌دست آورده‌اند و این بازی را خریداری کرده‌اند، انرژی بسیار خوبی به ما منتقل کردند. ما هم سعی داریم برای تشکر از این افراد و استقبال بی‌نظیر آن‌ها، DLC های مختلفی را به‌صورت هفتگی و رایگان برای این عنوان عرضه کنیم.»

پیغام ارتقای رایگان به ویندوز10
مایکروسافت مدت بسیاری است که در حال توسعه‌ی آخرین نسخه از ویندوز خود بوده و در طول چند ماه اخیر بیلدهای متنوعی را برای آن منتشر کرده است. حال بسیاری از کاربران ویندوز ۷ و ۸ در سراسر جهان، آیکون جدیدی را در نوار وظیفه و در بخش اعلان‌ها دریافت کرده‌اند که با کلیک و طی کردن مراحل آن ارتقا رایگان به ویندوز ۱۰ میسر خواهد شد. مایکروسافت عزم خود را جزم کرده تا نسخه‌ای بی‌نظیر از ویندوز ۱۰ ارائه کند. اما پیش از عرضه‌ی رسمی اعلانیه‌ای را به برخی کاربران ویندوز ۷ و ۸ نمایش داده است. بر اساس این اعلانیه، کاربران با کلیک کردن بر روی آن به صفحه‌ی ارتقای رایگان به ویندوز ۱۰ هدایت می‌شوند. آنها در این صفحه با ارائه‌ی آدرس ایمیل، نسخه‌ی رایگان ویندوز ۱۰ را دانلود خواهند کرد. با این حال مایکروسافت تاریخ دقیق رونمایی از نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ را روز هفتم مرداد اعلام کرده است؛ اگر قصد خرید ویندوز ۱۰ را داشته باشید باید تا اواخر ماه آگوست منتظر باشید.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *