سایت خبری پیام ما آنلاین | به تیم مذاکره کننده هسته‌ای اعتماد داریم

به تیم مذاکره کننده هسته‌ای اعتماد داریم





۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۲۶

به تیم مذاکره کننده هسته‌ای اعتماد داریم
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نطق میان دستور خود در جلسه علنی دیروز مجلس با بیان اینکه ملت ایران اسلامی هرگز زیر بار زیاده‌خواهی‌ها و زیاده طلبی‌های آمریکا نخواهند رفت گفت: تیم مذاکره کننده محکم و استوار و بدون انعطاف در مقابل این زیاده‌خواهی‌ها بایستد. گزیده سخنان محمد مهدی زاهدی را به نقل از خانه ملت در زیر می خوانید:
24 خرداد سالگرد حماسه سیاسی انتخابات سال 91 است که ملت عزیز ایران اسلامی با حضور پرشکوه در صحنه توانستند «نه» بزرگی به شیطان بزرگ و ایادی او در منطقه بگویند و دولتی برآمده از آرای مردم را انتخاب کنند تا به دنیا ثابت شود جریان فتنه جز دروغ و ایجاد نفاق در کشور نظر و کار دیگری نداشته و ندارد.
ضمن ابراز اعتماد به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، اعلام می کنیم ملت ایران اسلامی هرگز زیر بار زیاده خواهی ها و زیاده طلبی های امریکا نخواهند رفت و تیم مذاکره کننده با حمایت های مردم و رهبری عزیز، محکم و استوار و بدون انعطاف در مقابل این زیاده خواهی ها بایستد.
انتظار است فضای علمی در دانشگاه‌ها ارجح بر فضای سیاست زدگی باشد تا رشد علمی وفناوری کشور دچار افت نشود که امروز آثار و تبعات آن را شاهد هستیم.
از دولت به ویژه ریاست جمهوری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار می رود مراقبت شود دغدغه های فرهنگی از جمله رخنه فرهنگی و جنگ فرهنگی که مقام معظم رهبری بارها در مورد خطرات آن تذکر داده اند را جدی گرفته و نگرانی امت اسلام،علمای عظام و مراجع تقلید را لحاظ نمایند.
انتظار است برای رفع مشکلات اقتصادی و خروج از رکود نگاه به داخل و اقتصاد مقاومتی در راس باشد تا نگاه به بیرون و به ویژه نگاه به مذاکرات و توافق با 1+5.
بارها توسط نمایندگان در این مورد (مسائل معیشتی فرهنگیان) تذکر داده شده و حتی نظر کارشناسی کمیسیون برای رئیس جمهور ارسال شده و در شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در نطق های پیش از دستور این موضوع مورد تاکید قرار گرفته و از مجلس و دولت درخواست تشکیل کارگروه مشترک شده اما متاسفانه هیچ عنایتی نشده است تا این که نمایندگان ناگزیر به پیگیری استیضاح وزیر شدند.
امید است دولت که امید و تدبیر را به عنوان شعار محوری خود قرار داده در این خصوص نیز راستی آزمایی را عملا به مردم و فرهنگیان نشان دهد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *