پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۴۶

ضد جوش سبیوم پرریفاینر
افزایش سبوم در اثر استرس، سیگار، آلودگی و بسیاری فاکتور های دیگر سبب تغییر شکل و باز شدن منافذ پوست می شود. تحقیقات بایودرما به عنوان متخصص در علم بیولوژی پوست منجر به ابداع و اراده سبیوم پرریفاینر شد. این کنسانتره درمانی باعث بهبود کیفیت و ظاهر پوست می شود. ساختار آن لطیف تر و تمیز تر می شود و منافذ باز جمع و کمتر قابل رویت می گردند.کمپلکس انحصاری فلویید اکتیو سبب حفظ کیفیت سبوم می شود و از این طریق مانع از بسته شدن منافذ می گردد.قابض بودن این کمپلکس سبب بهبود کیفیت پوست می شود و خاصیت آنتی اکسیدانی آن شفافیت طبیعی پوست را حفظ می کند. فرمولاسیون سبک و مایع سبیوم پر ریفاینر سبب جذب سریع آن شده و احساس دلپذیری به همراه لطافت روی پوست ایجاد می کند.
روش مصرف: ک یا دو بار در روز روی پوست تمیز و قبل از سایر کر م های روزانه استفاده شود. سبیوم پرریفاینر را می توان بعنوان یک پایه عالی برای آرایش استفاده کرد.

ضد شوره هیرسانس
فرموله شده برای درمان شوره- درماتیت سبورئیک خفیف، مواد موثر ( مایکونازول 2%) موجود در آن ، عامل ایجاد کننده شوره سر را هدف قرار می دهند. فاقد صابون و مناسب حتی برای پوست حساس است و به موهای فر شده ، دکلره و رنگ شده آسیب نمی رساند.
روش مصرف : موها و کف سر را مرطوب کنید. مقدار کمی از شامپو را روی کف سر به آرامی ماساژ دهید . آن را بشویید و با مقدار بیشتری این کار را تکرار کنید. 3-5 دقیقه روی سر بماند سپس آن را کاملا بشویید. یک ماه اول 2-3 بار در هفته و سپس یکبار در هفته به عنوان درمان نگهدارنده یا پیشگیری از عود آن از شامپو استفاده نمایید. شامپو هیر ساینس را مابین درمان استفاده کنید.نرم کننده هیر ساینس را بعد از شامپو استفاده کنید تا موها نرم و حالت پذیر شود.
نکته: شامپوهای ضد شوره ممکن است باعث خشکی مو شوند ، برای دستیابی به نتیجه بهتر ، صبر کنید نرم کننده به مدت چند دقیقه روی مو باقی بماند و سپس آن را بشویید.

آکوا دور چشم
خصوصیات:
مراقبت از دور چشم، مرطوب و نرم کننده، انرژی بخش، شفاف کننده ی دور چشم
فواید: این ژل دور چشم فوق العاده انرژی بخش، با رطوبت رسانی مطلوب و بادوام به سرعت نشانه های خستیگی دور چشم را برطرف می کند. پف دور چشم را کاهش می دهد و دور چشم شفاف تر، نرم تر و با طراوت تر خواهد شد.تکنولوژی انحصاری H2O ضمن حفظ تعادل طبیعی پوست، رطوبت ایده آلی را برای سلولها فراهم می کند.اسید هیالورونیک موجود در ساختار این کرم، این عملکرد را تقویت و پوست دور چشم را نرم می کند.با ایجاد یک لایه محافظ از دور چشم در برابر آلودگی های محیطی محافظت می کند. ترکیب سیلافول این عملکرد را تقویت و از ایجاد پف جلوگیری می کند.ویتامین C دور چشم را روشن می کند و به آن انرژی می دهد.
روش مصرف: صبح و عصر با حرکات ضربه ای ملایم به دور چشم زده شود. استفاده آن در صبح دور چشم را شاداب و پرانرژی می کند و عصرها دور چشم را درخشان می نماید.

ضد آفتابی که به شما فرصت ورزش کردن می دهد!
به این توصیه به ویژه زمانی که در خارج از منزل ورزش می کنید، عمل کنید. اغلب ورزشکاران که صبح برای ورزش، پیاده روی یا دو از منزل خارج می شوند به این توصیه عمل نمی کنند. استفاده از کرم ضدآفتاب باید همانند مسواک زدن ، به یک عادت تبدیل شود. سان سنس اسپرت با فرمولاسیون ویژه خود حفاظت طولانی مدت در داخل و خارج آب فراهم می کند تا شما بدون نگرانی از گذشت زمان از ورزش لذت ببرید.این ضد افتاب دارای حداکثر عیار حفاظتی SPF 50 است. سان سنس اسپرت چهار ساعت دوام در برابر آب داردو همچنین دارای قدرت جذب سریع می باشد. با پایه مرطوب کننده جهت رطوبت رسانی و نرم کردن پوست کاربرد دارد.سان سنس اسپرت میلک وسیع الطیف، مهار کننده اشعه های UVA,UVB ، مادون قرمز،نور مرئی است.
نکته : ضد آفتاب را 15- 20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در برابر آفتاب استفاده کنید.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *