سایت خبری پیام ما آنلاین | پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ





۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۴۳

در این ستون قصد داریم پاسخ سوالات پزشکی خوانندگان مان را در زمینه های مختلف پزشکی بدیم.همچنین توصیه های مهم سلامتی را از زبان خود پزشکان داشته باشیم.در این شماره سوالاتی را که خوانندگان ما در زمینه پوست و زیبایی داشته اند دکتر عباس صفا به سوالات خوانندگان مان پاسخ داده اند.
همچنین خوانندگان محترم لطفا سوالات خود را در رابطه با تمام رشته های تخصصی پزشکی را به شماره 10009353412500 پیامک کنید تا از طریق دکتر صفا با پزشکان متخصص حاذق شهرمان در میان گذاشته و پاسخ را در این ستون چاپ کنیم.
شماره تلفن مطب دکتر صفا: 32478203
www.drsafa.org

0434…0933
تزریقات ژل و چربی در چه افرادی توصیه می‌شود؟
این روش در چند مورد مناسب است.کسانی‌ که چروک‌های کم عمق دارند. بیمارانی که مایل به جراحی لیفتینگ نبوده یا به‌دلایلی جراحی در آنان مجاز نیست. در مواردی که به‌دلایلی همچون سالک یا آکنه زخم‌های عمیق و گود دارند. برای ازبین بردن چین در نقاطی که جراحی قادر به از بین بردن آنها نیست مثل خط خنده و همچنین افرادی که لب‌های کوچکی داشته و مایل به حجیم‌تر کردن آن باشند.

2470…0937
آیا با انجام بلفاروپلاستی می توان
چین و چروک اطراف چشم را کاملا
از بین برد؟
خیر، با توجه به پوست کیسه ای شکل پلک ها، چزی که باعث ایجاد نگرانی می شود تغییرات بافتی یا سطحی (خطوط ظریف) در اطراف پوست چشم ها است. اگر چه به کمک بلفاروپلاستی می توان کمی از این چروکها را رفع کرد، ولی نمی توان تمام خطوط یا چروکهای ناشی از افزایش سن، مواجهه مستقیم با آفتاب یا چروک های ژنتیکی را درمان کرد. بلفاروپلاستی باعث درمان و رفع «پوست اضافه و چربی» می شود، روشهایی مانند پیل شیمیایی و جراحی لیزری باعث درمان اختلالات و چروک های بافتی می شوند.

8817…0938
لیزر لیپولیز نسبت به ساکشن چه مزایایی دارد؟
لیزر لیپولیز بسیار ظریف وبا دستکاری بسیار کمتر ودرد و تورم کمتری نسبت به لیپوساکشن همراه است. به علت ظرافت کار با لیزر نتایج زیبایی، بسیار ایده آل است وآثار ناهمواری برخلاف لیپو ساکشن های معمولی وجود ندارد . تابش لیزر درزیر پوست باعث تحریک و ساخته شدن کلاژن وسفت شدن همزمان پوست می شود. تاباندن لیزر در لایه سطحی باعث رفع سلولیت می شود. از نظر میزان ومقدار حذف چربیها در افرادی که مناسب باشند هیچ فرقی با لیپو ساکشن ندارد .ولی در انجام لیزر لیپو لیز نتایج کیفی وزیبایی بسیار بهتر است وعوارض آن نا چیز است. لیزر لیپولیز روش نوین رفع چربی موضعی است.

9316…0933
آیا شما دستگاه LPG را برای درمان لاغری موضعی پیشنهاد می کنید؟
بله، دستگاه LPG یکی از موثر ترین و بی خطر ترین دستگاه های لاغری موجود می باشد که طبق تحقیقات انجام شده که استفاده از آن بعنوان یک استاندارد طلایی و یک روش سالم و موثر برای درمان سلولیت و رفع چربی های موضعی پوست شناخته شده است. این شیوه کاملا طبیعی و غیر تهاجمی بوده و هیچ گونه عار ضه ای در بر ندارد. از این دستگاه برای نواحی مختلف بدن نظیر شکم ، پهلو ، بازو و نیز قسمتهای مختلف بدن که سلولیت موضعی دارند می توان استفاده کرد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *