پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۴۲

ارسال سم برای بررسی به تهران
دادستان کل کشور گفت: هتلی که زائران در آن دچار مسمومیت شده‌اند پلمب شده است. به گزارش ایلنا ابراهیم رئیسی در حاشیه همایش روحانیت و قرآن در دستگاه قضا در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت پرونده مسمومیت زائران در هتلی در مشهد گفت: دادستان مشهد هم پیش از این اعلام کردند باز هم توضیح می‌دهم که در حال حاضر 5 نفر برای انجام تحقیقات بازداشت شده‌اند. دادستان کل کشور با اعلام این خبر که هتلی که در آن مسمومیت زائران اتفاق افتاده فعلا پلمب شده است تا تحقیقات در ابعاد بهتر صورت گیرد؛ افزود: وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی زیر نظر دادستان مشهد تحقیقات را ادامه می‌دهند اما فعلا نکته‌ای را به صورت رسمی نمی‌توانیم اعلام کنیم. رئیسی افزود: سمی که باعث مسمومیت زائران شده به تهران فرستاده شده تا تحقیقات روی آن انجام شود. وی ادامه داد: احتمالا در روزهای آینده با تحقیقاتی که از سم و از بازداشتی‌های این موضوع انجام می‌شود قضیه مشخص بشود. رئیسی گفت: فعلا نمی توان در مورد عمدی یا غیرعمدی بودن این موضوع اظهار نظر کرد.

بدهی های «مه آفرید» پرداخت شد
غلامعلی ریاحی وکیل مه آفرید خسروی در گفتگو با مهر با بیان اینکه بدهی بانک ها از طریق تهاتر، فروش اموال در مزایده های قانونی و یا پرداخت های متعدد در پرونده موکلش پرداخت شده است، گفت: مزایده های اموال به پایان رسیده و فعلا مزایده نداریم. وی افزود: هم اکنون در حال گفتگو و جلسه با بانک ملی هستیم تا بخش بدهی موکلم به این بانک را پرداخت کنیم و به نوعی در حال چانه زنی هستیم. گروه ملی فولاد هم بخشی از اموال موکلم است که آن را هم در موضوع تهاتر قراردادیم. وکیل مه آفرید خسروی متهم ردیف اول پرونده فساد سه هزار میلیاردی گفت: قطعا تا پایان عملیات پرداخت بدهی ها دیگر موکلم بدهکار نخواهد بود. مه آفرید خسروی متهم ردیف اول پرونده فساد سه هزار میلیاردی بامداد روز سوم خرداد ۱۳۹۳ اعدام شد. وی از سوی دادگاه متهم به افساد فی الارض از طریق شرکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور با تبانی و فساد در شبکه بانکی و توسل به روش های متقلبانه و مجرمانه و اخذ میلیاردها تومان وجوه غیرقانونی و شرکت در پولشویی و پرداخت رشوه بود.

واژگونی قایق معصومه ابتکار در هورالعظیم
قایق حامل معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان محیط زیست روز سه شنبه در هورالعظیم برای لحظاتی واژگون شد اما سرنشینان قایق صدمه ای ندیدند و در سلامت هستند. یک منبع آگاه ایرنا گفت: به دلیل سوار شدن اضافه بر ظرفیت قایق حامل رییس سازمان محیط زیست در هورالعظیم، این قایق واژگون شد ولی خوشبختانه برای خانم ابتکار مشکلی به وجود نیامد. وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود افزود: این واژگونی قبل از حرکت قایق بود که بلافاصله تعویض انجام و قایق بهتری جایگزین آن شد. این مقام ادامه داد: پس از آن معاون رییس جمهوری از تالاب هورالعظیم بازدید و از نزدیک مشکلات این هور را بررسی کرد. معصومه ابتکار در صدر هیاتی شامل معاونان وزیر جهاد، راه و شهر سازی، کشور و چند سازمان دیگر روز سه شنبه به استان خوزستان سفر و موضوع ریزگردها را در این استان بررسی کردند. استان خوزستان سال گذشته یکی از سال های سخت خود را از لحاظ شدت ریزگردها پشت سر گذاشت به طوری که منجر به نشست فوق العاده دولت برای مقابله با این ریزگردها شد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *