پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | حقیقی دروازه بان تیم ملی ایران: پیشنهادهای مختلفی دارم

حقیقی دروازه بان تیم ملی ایران: پیشنهادهای مختلفی دارم





۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵

حقیقی دروازه بان تیم ملی ایران: پیشنهادهای مختلفی دارم

دروازه بان تیم ملی ایران گفت: چند پیشنهاد از تیم های مختلف دارم ، اما چون هنوز نهایی و قطعی نشده، اعلام نمی کنم.
حقیقی:پیشنهادهای مختلفی دارم/چند هفته بهترین بازیکن لیگ پرتغال شدم
به گزارش ایرنا، علیرضا حقیقی روز دوشنبه در نشست خبری قبل از آغاز تمرین تیم ملی کشورمان در ورزشگاه پاس قوامین در باره عملکرد خود در تیم ملی بویژه در بازی با عراق که گفته می شود ضعیف بوده است، اظهارکرد: همیشه سعی کردم بهترین عملکرد را برای تیم ملی داشته باشم. نمی دانم چطور می گویند عملکرد من در دیدار با عراق ضعیف بود درحالی که چندین ضربه ایستگاهی را در آن بازی گرفتم و عملکرد خوبی داشتم.
وی درباره عملکرد ضعیف خود در ضربات پنالتی بازی با عراق گفت: نمی دانم برخی کارشناسان چگونه کارشناسی می کنند در حالی در بازی با عراق بیشتر پنالتی ها به نقطه ای زده شد که دست هیچ دروازه بانی به آن نمی رسید. بعد از جام ملت ها همه انتقادها به سمت من رفت و هیچ کس نگفت با مصدومیت برای تیم ملی بازی کردم. من باید در آن بازی تعویض می شدم اما چون تعویض نداشتیم با همان شرایط بازی کردم.
دروازه بان تیم ملی ایران در باره عملکرد خود در لیگ پرتغال و تیم پنافیل نیز افزود: لیگ پرتغال پنجمین لیگ اروپا است و تیم های قدرتمندی درآن حضور دارند. من در جام جهانی از چند تیم بویژه لیگ ایتالیا پیشنهاد داشتم. مهم این است که پای آدم به اروپا باز شود. البته شرایط برای دروازه بان ها برای بازی کردن در اروپا سخت است. در تیمی که حضور داشتم دو دروازه بان بزر گ دیگر بودند اما من بازی کردم.
حقیقی ادامه داد: از چند تیم پیشنهاد داشتم اما علت اینکه پنافیل را انتخاب کردم این بود که در سایر تیم ها تصمینی برای بازی کردن نبود و چندین هفته بهترین دروازه بان پرتغال شدم. اگر زیاد گل خوردیم به خاطر این بود که مدافعان تیم ما افتضاح بودند. در مجموع حضور در پنافیل برای من تجربه خوبی بود و امیدوارم این تجربه برای سال آینده به من کمک کند.
وی افزود: هنوز بازیکن روبین کازان هستم و یکسال دیگر با این تیم قرارداد دارم. چند پیشنهاد خوب دارم اما چون 100 درصد و قطعی نشده اعلام نمی کنم و رفتن من مشروط به اجازه روبین کازان است.
حقیقی تاکید کرد: در بسیاری از بازی های لیگ پرتغال، عملکرد خوبی داشتم و این گفته مطبوعات پرتغال است که در اکثر بازی ها به من نمره بالا دادند و همین باعث شد چند پیشنهاد نیز از لیگ پرتغال داشته باشم.
دروازه بان تیم ملی ایران افزود: نمی دانم برخی شایعات از کجا می آید و تعجب می کنم که این حرف ها را می شنوم. برخی ها گفته اند که مدیر برنامه های من و کی روش یکی است در حالی که من اصلا مدیر برنامه های کی روش را نمی شناسم. آقای کی روش بزرگتر از این حرفهاست که بخواهد من را به تیمی در پرتغال معرفی کند و پول بگیرد. من از طریق یک مدیر برنامه ایرانی به پنافیل ترانسفر شدم و اصلا چنین مساله ای نبود وتکذیب می کنم. البته بعد از این قضیه سکوت کردم اما دوستان ادامه دادند. دلیل سکوتم این بود که نمی خواستم تمرکزم بهم بخورد. از همین جا می گویم که این فقط یک شایعه و تهمت بود و در آینده خیلی مسایل روشن می‌‌شود.
وی درباره نقش عابدزاده در جایگاهی که امروز در تیم ملی کسب کرده است، گفت: به عابدزاده ارادت خاصی دارم و یکی از افتخاراتم این است که شاگرد وی بودم. به حال فوتبال خودمان متاسفم که عابدازه در آمریکاست و از تجربیات وی استفاده نمی شود. فوتبال ما به قدری مشکلات دارد که نمی دانم چه جمله ای برای آن بکار ببرم. در فوتبال ما فقط هرج و مرج و تهمت وجود دارد و امیدوارم روزی دوباره عابدازده را از نزدیک ببینم.
تمرین تیم ملی فوتبال ایران درورزشگاه دستگردی در جریان است. این تیم خود را برای حضور در دیدار دوستانه با ازبکستان روز 21خردادماه آماده می کند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *