سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱

دادگاه سپرده هدایتی برای خرید پرسپولیس را توقیف می‌کند
بانک ورزش – دادگاه حقوقی تهران با شکایت یکی از طلبکاران حسین هدایتی، توقیف سپرده اولیه شرکت استیل آذین ایران در مزایده چهارم سرخابی‌ها را دستور داده است.
در حالی که مزایده چهارم سرخابی‌های پایتخت هم بدون برنده به پایان رسید، یکی از طلبکاران حسین هدایتی با قرار تامین خواسته و دستور قضایی خطاب به مراجع ذی‌صلاح، توقیف ودیعه‌ی 8 میلیارد و 700 میلیون تومان سپرده اولیه شرکت استیل‌آذین ایران برای ورود به مزایده باشگاه پرسپولیس را درخواست کرده است. این فرد طبق اوراق قضایی ادعای طلب چند ده میلیارد تومانی از حسین هدایتی را در محاکم حقوقی تهران مطرح کرده است. یکی از شعبه دادگاه عمومی – حقوقی تهران بزرگ نیز پیرو طرح این دعوای حقوقی، با صدور قرار تامین خواسته دستور به توقیف ودیعه احتمالی حسین هدایتی در مزایده باشگاه پرسپولیس را داده است. حسین هدایتی پیش از این مدعی شده بود هیچ بدهکاری به کسی ندارد و هر فردی از او طلبکار است کافی است تا مدرک رو کند و دو برابر طلبش را بگیرد. عابربانک پرسپولیسی ها مدعی بود او تنها به بانک ها بدهکار است و هیچ فردی پیدا نمی شود که از او طلبکار باشد.

فقط ۴۰ مسافرت خارجی دارم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ایران فاسد نیست.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کفاشیان در پایان مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال گفت: در مجمع راجع به همه ابهامات صحبت کردیم و همه چیز حل شد. فدراسیون گزارش مالی اش را به مجمع داد و ایراد خاصی هم در آن نبود. همه اعضا از این گزارش خوششان آمد. البته این گزارش مالی تصویب نشده و قرار است در مجمع بعدی درمورد آن تصمیم گیری شود. اعضای مجمع به فدراسیون ماموریت دادند که پیگیر قضیه حق پخش باشند. او درمورد اینکه طبق گفته وزیر ورزش حق پخش غیر قانونی است یا نه؟ گفت: سال هاست همه جای دنیا صدا و سیما پولی را بابت پخش مسابقات به برگزار کننده بازی ها پرداخت می کند. همه جای دنیا این کار به صورت قانونی انجام می شود و ما هم نمی خواهیم که خلاف قانون اساسی کاری انجام شود. حق پخشی که ما می خواهیم بابت درآمدهای صدا و سیما از تبلیغات و درآمدهایی است که از پخش مسابقات لیگ به دست می آورد. کفاشیان درباره ماجرای فساد در فوتبال گفت: وقتی بحث سفرهای من مطرح شد نگران شدم و گذرنامه ام را نگاه کردم. ورود و خروج من از کشور ۴۰ بار بوده که همه آن ها سفرهای کاری بوده. درخصوص نایب رئیسی ام در کنفدراسیون فوتبال آسیا مجبور بودم سفرهای متعددی داشته باشم و همه این سفرها با مجوز سازمان برون مرزی بوده است. به نظرم فساد در فوتبال ایران وجود ندارد. هیچ کسی نتوانسته مدرک بیاورد که فساد در فوتبال ایران وجود دارد. تخلف دیده شده اما فساد ثابت نشده است. تا کنون ۶۰ – ۷۰ گزارش فساد به فدراسیون ارسال شده اما مدرکی که این گزارش ها را ثابت کند وجود ندارد. ضمنا اگر در یک شهر تخلفی انجام شود چه ربطی به فدراسیون دارد؟ کفاشیان درباره اینکه آیا در انتخابات بعدی فدراسیون باید مجوز داشته باشد گفت: من در این ۸ سال بدون نیاز به مجوز در انتخابات شرکت کردم و در دور بعدی هم نیازی به مجوز نیست.

سبک دست برای سه سال مالک استقلال شد
نماینده اسپانسر استقلال برای سه سال این باشگاه را اجاره کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاهرخ سبک دست برای سه سال باشگاه استقلال را در اختیار گرفت. بهرام افشارزاده با اعلام این خبر می گوید: «این یک طرح است که به وزارت ورزش و جوانان ارائه شده. طرحی که برای سه سال باشگاه استقلال را به شاهرخ سبک دست اجاره می دهد.» سبک دست همان کسی است که سال گذشته شایعات زیادی درباره اینکه به باشگاه استقلال کمک نمی کند، به گوش می رسید.اما حرف او این بود: «به این دلیل پول نمی دهم که تکلیف مشخص نیست و من نمی دانم این پول را چطور باید برگردانم.» شاهرخ سبک دست، فردی که دوست نزدیک حمید رضا سیاسی است و همه از او به عنوان مهندس جوان یاد می کنند، حالا برای سه سال باشگاه استقلال را در اختیار دارد. باشگاهی پرطرفدار که سبک دست قول داده تمام هزینه هایش را پرداخت کند تا خیال هواداران از این بابت راحت باشد. خود او در این مورد می گوید: « قرار بر این شد در این 3 سال کل هزینه‌های باشگاه را پرداخت کنیم. ضمن اینکه بستری اقتصادی هم در این مدت فعال شود و البته بدهی هم به بدهی‌های قبلی اضافه نشود.»

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *