پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | محمودی نیا در گردهمایی روابط‌عمومی‌های ادارات ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی استان کرمان تاکید کرد: نقش محوری روابط عمومی در ارتباط با رسانه ها

محمودی نیا در گردهمایی روابط‌عمومی‌های ادارات ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی استان کرمان تاکید کرد: نقش محوری روابط عمومی در ارتباط با رسانه ها





۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۵۵

محمودی نیا در گردهمایی روابط‌عمومی‌های ادارات ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی استان کرمان تاکید کرد: نقش محوری روابط عمومی در ارتباط با رسانه ها
به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط ‌عمومی گردهمایی روابط‌ عمومی‌های ادارات ورزش و جوانان استان کرمان و هیئت‌های ورزشی دوم خرداد‌ماه سال‌جاری به همت روابط عمومی ورزش و جوانان استان برگزار شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان می گوید: روابط عمومی و رسانه‌ها می‌توانند برای ارائه اخبار مثبت‌، مفید و افزایش انگیزه در جامعه با یکدیگر همکاری و تعامل ویژه ای داشته باشند
گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های کرمان و مسئولان روابط عمومی هیئت‌های ورزشی کرمان در محل هتل آسمان برگزار شد.این گردهمایی که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان برگزار شد.
محمود محمودی‌نیا مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این گردهمایی اظهار کرد: عصر حاضر به‌‌‌واسطه پیشرفت در سرعت انتقال اطلاعات و اخبار به نام عصر ارتباطات نام‌گذاری می‌شود‌. وی افزود: روابط عمومی هر سازمان و دستگاهی نقش انکار‌ناپذیری در انتقال رویدادها، اخبار و اقدامات صورت گرفته برای روشن کردن افکار عمومی بر عهده دارد.
مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان حیطه کاری روابط عمومی‌ها را گسترده و پیچیده عنوان کرد و بیان کرد: روابط عمومی‌ها رابط بین دستگاه‌ها و جامعه هستند، به عقیده من اصلی‌ترین کار یک روابط ‌عمومی، تعامل و مردم‌داری است‌.
محمودی‌نیا خاطرنشان کرد: روابط عمومی نقش محوری و ویژه‌ای در ارتباط با رسانه‌ها دارد، در واقع رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها می‌توانند برای ارائه اخبار مثبت‌، مفید و افزایش انگیزه در جامعه با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند.
وی ابراز کرد: این سبک کار در نهایت به‌‌سود جامعه است، خانواده‌ها وقتی اخبار و آثار ورزشی را در جامعه می‌بینند ترغیب می‌شوند تا با اعتماد بیشتری به سمت و سوی ورزش حرکت کنند و با گرایش جامعه جوان ما به ورزش می‌توان شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و برخی دیگر از معضلات باشیم.
مدیر روابط عمومی استانداری کرمان گفت: روابط عمومی و رسانه‌ها برای شکل‌دهی افکار عمومی رسالت مشترکی دارند
نقی عظیمی‌زاده مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمان نیز در سخنانی، مسئولیت روابط عمومی را یکی از شغل‌های حساس در سازمان‌ها دانست و افزود: روابط عمومی مسئولیت اطلاع‌رسانی و برجسته کردن اقدامات انجام‌شده در دستگاه ها را بر عهده دارد.
وی افزود: یک روابط عمومی نباید تمام وقت خود را به ارائه عملکرد سازمان و دستگاه خود معطوف کند، بلکه روابط عمومی می‌تواند با انتقال نقاط ضعف و سازمان و تشکیلات خود در جهت بهبود شرایط و پیشرفت سازمانش گام بردارد.
عظیمی‌زاده بیان داشت: مدیرانی در عصر امروزی موفق خواهند شد که روابط عمومی قوی و آشنا به علم ارتباطات داشته باشند، متأسفانه در موقعیت کنونی هنوز برخی مدیران اشراف خوبی بر جایگاه و اهمیت نقش یک روابط عمومی‌ ‌ندارند.
مدیر‌کل روابط عمومی استانداری کرمان تصریح کرد: روابط عمومی و رسانه‌ها برای شکل‌دهی افکار عمومی رسالت مشترکی دارند، تعامل و ارتباط سازنده روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها می‌تواند در سال جاری که مزین به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت است تأثیر‌گذار باشد.
وی افزود: صداقت در گفتار و رعایت اصول اخلاقی یکی دیگر از مسائل حائز اهمیت در حوزه روابط عمومی است‌.
عظیمی‌زاده انجمن روابط عمومی استان کرمان را یکی از انجمن‌های فعال کشور دانست و گفت: این انجمن ظرفیت خیلی خوبی در راستای آموزش روابط عمومی دستگاه‌ها است، ضمن اینکه اداره کل آموزش و پژوهش استانداری کرمان نیز در مورد ارائه آموزش‌های کاربردی در حوزه روابط ‌عمومی آمادگی خود را اعلام کرده است.
در این نشست از مسئولان روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های بردسیر، شهربابک، فهرج، سیرجان و زرند قدردانی شد .
همچنین از مسئولان روابط عمومی هیئت‌های پهلوانی و زورخانه‌ای، کاراته، هندبال‌، ناشنوایان‌، روستایی و عشایری، جانبازان و معلولان نیز تقدیر به عمل آمد .

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





پیشنهاد سردبیر

مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *