سایت خبری پیام ما آنلاین | مذاکره با بخش خصوصی برای ساخت آزاد راه سیرجان - بندرعباس

مذاکره با بخش خصوصی برای ساخت آزاد راه سیرجان – بندرعباس





۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۵۴

مذاکره با بخش خصوصی برای ساخت آزاد راه سیرجان – بندرعباس
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: مذاکرات ساخت آزاد راه سیرجان – بندرعباس با مشارکت بخش خصوصی ادامه دارد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان خداداد مقبلی افزود: بخش خصوصی در حال بررسی توجیه اقتصادی ساخت بزرگراه سیرجان – بندرعباس با مشارکت دولت است.
وی بیان کرد: در ملاقاتی که به منظور اجرای عملیات آزادراه به اتفاق استاندار با مقام عالی وزارت داشتیم وزیر راه و شهرسازی علاقمند بود این طرح با مشارکت بخش خصوصی انجام شود.
وی گفت: استاندار کرمان پیشنهاد کرد این طرح با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیاء اجرا شود و در این راستا با فرمانده این قرارگاه مذاکراتی در تهران انجام شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان افزود: طی این مذاکرات مقرر شد قرارگاه خاتم الانبیاء بر اساس مطالعات مسیر و عدد ترافیکی آن به سمت هرمزگان، محاسبات فنی اقتصادی را انجام دهد.
وی خاطرنشان کرد: مقرر شد قرارگاه خاتم الانبیاء طی دو هفته آینده نتیجه محاسبات را اعلام کند و در صورت تمایل به صورت مشارکت با وزارت و راه و شهرسازی عملیات اجرایی شروع شود.
مقبلی گفت: منتظر هستیم نتیجه این مطالعات مشخص شود و اگر برای بخش خصوصی توجیه اقتصادی داشته باشد ادامه مذاکرات را پیگیری کنیم.
وی با بیان این که از بندرعباس تا سیرجان 304 کیلومتر است افزود: حدود 65 تا 70 کیلومتر از این بزرگراه از مسیر حاجی آباد در حوزه کرمان است و از سیرجان (سیرجان – شهربابک – انار) به طرف یزد نیز حدود 225 کیلومتر در حوزه کرمان قرار دارد.
وی اظهار کرد: در مجموع حدود 300 کیلومتر از این بزرگراه در حوزه کرمان قرار دارد که در این مرحله ساخت آزاد راه سیرجان – بندرعباس در دستور کار است.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *