پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میثاقیان: داور در نیمه اول گل صددرصد ما را قبول نکرد

میثاقیان: داور در نیمه اول گل صددرصد ما را قبول نکرد





۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۳۳

میثاقیان: داور در نیمه اول گل صددرصد ما را قبول نکرد
سرمربی تیم مس کرمان گفت: هجمه هایی که پشت سر تیم ما است داور بنده خدا را تحت تاثیر قرار می دهد.
اکبر میثاقیان در نشست خبری پس از مسابقه تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: من در ابتدا به تیم استقلال صنعتی تبریک می گویم. ولی روند بازی طوری بود که داور در نیمه اول گل صددرصد ما را قبول نکرد. همه کارشناسان دیدند که آن صحنه گل بود. یک صحنه هم داور برای ما و روی خطایی که بر روی عبدالکریم اسلامی رخ داد پنالتی نگرفت. این هجمه هایی که پشت سر تیم ما است داور بنده خدا را تحت تاثیر قرار می دهد.
وی درباره اینکه آیا به صعود تیمش به لیگ برتر امیدوار است یا نه بیان داشت:من شش تیم به لیگ برتر آوردم و انشاالله این تیم را هم بالا می آورم. شما شک نکنید که به لیگ برتر می آید.
سرمربی مس کرمان خاطرنشان کرد: اگر آن گل قبول می شد روند بازی تغییر می کرد ولی من به امام رضا همیشه توسل کرده ام و شک ندارم که خدا به ما کمک خواهد کرد و در کرمان پیروز خواهیم شد.
میثاقیان درباره تیم استقلال خوزستان اذعان داشت:تیم استقلال مستحق بود که با این خط حمله نیرومند در لیگ برتر هفتم، هشتم شود. آنها اگر بیشتر از موقعیت های خود استفاده می کردند به پلی آف نمی رسیدند و در لیگ برتر می ماندند. بازی های این تیم را دیدم و به نظرم حق این تیم بیش از اینها بود.
وی افزود:ما برای بازی در اهواز تمرین نداشتیم و مجبور شدیم در نیمه اول فشار زیادی به خودمان وارد کنیم. ما در نیمه اول موقعیت های بیشتری خلق کردیم ولی به نظر من خستگی بچه ها و شرجی بودن هوا سبب شد که نتوانند نتیجه بگیرند. من به بچه های تیم مان افتخار می کنم. ما 13 هفته بود که نباخته بودیم و برنده می شدیم و حالا بعد از این همه بازی باختیم. ما بچه های باشرفی داریم و آنها وفاداری خود را به من و باشگاه نشان دادند. درود به شرفشان که در این شرایط بازی خوبی ارایه دادند. من تا حالا مربی موفقی بوده ام و انشاالله باز هم در بازی بعدی موفق خواهم بود.
خدا امسال به ما تلنگر زد
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: طبیعی است که تیم بازنده درباره داوری صحبت هایی کندولی به نظر من داوری خوب بود.
به گزارش کاپ ، عبدالله ویسی در خاتمه مسابقه مقابل مس کرمان در نشست خبری گفت: امروز بچه های ما با شهامت بازی کردند و خداوند به ما کمک کرد که در آخرین لحظه گل زدیم و تیم مان یک نیمه از بازی پلی آف را پیروز شد. کار سختی در بازی برگشت داریم اما امیدواریم در آنجا هم عملکرد خوبی داشته باشیم و با کسب نتیجه لازم، مردم خوزستان را شاد کنیم.
سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با داوری مسابقه و صحبت های اکبر میثاقیان درباره اشتباهات داوری اظهارداشت: طبیعی است که تیم بازنده درباره داوری صحبت هایی کندولی به نظر من داوری خوب بود.
وی در ارتباط با پیش بینی میثاقیان که گفت در بازی برگشت پیروز خواهند شد، اذعان داشت: من هم معتقدم که تیم مان برنده می شود. نظر ایشان قابل احترام است و ما تمام تلاش مان بر این است که این مردمی که به ما کمک کردند و تمام پیشکسوتان و تمام رسانه های خوزستان را خوشحال کنیم.
ویسی در رابطه با فرصتی که تا مسابقه برگشت مانده، خاطرنشان کرد: ما 6 روز فرصت داریم و می توانیم ریکاوری و تمرین کنیم شرایط نسبت به بازی های لیگ خوب است زیرا در آنجا 4 روز یک بار بازی می کریدم.
سرمربی استقلال خوزستان در ارتباط با غیبت دو نفر از بازیکنان تیمش در این مسابقه و تاثیر آنها در روند مسابقه گفت: بچه های ما همه همدل شده بودند که برنده شوند. نبودن بازیکنان غایب ما در تیم تاثیر دارد اما به روند تاکتیکی تیم لطمه نمی زند. چون نفرات دیگری به جای آنها حضور یافته و وظایف آنها را انجام می دهند. آنها به هرحال در کنار تیم حضور دارند و حالا در بازی برگشت هم از این نفرات استفاده خواهیم کرد.
ویسی افزود: با توجه به آنکه به پلی آف آمدیم، مقداری برنامه های ما جابه جا می شود. سال گذشته مشکلاتی پیش آمد که سبب شد به پلی آف برسیم. خدا تلنگری به ما زد که برای این فصل بهتر تیم را ببندیم و به سرنوشت امسال دچار نشویم ما الان با یک گل جدا هستیم و آنها باید حمله کنند تا به ما گل بزنند و این فرصت خوبی برای ماست.
سرمربی استقلال خوزستان در خاتمه در ارتباط با هواداران تیم خاطرنشان کرد: دست همه درد نکند. آنها 90 دقیقه ما را تشویق کردند و دیدید که نتیجه پشتیبانی آنها از تیم ما چه شد. صددرصد در لیگ خواهیم ماند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *