پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اتفاق

اتفاق





۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۴۰

برای نخستین بار؛
تندیس خلاق ترین مجری صحنه ایران
از آن کرمانی ها شد
فاطمه پورمرادی- محمد حسین علیزاده موفق به کسب دیپلم افتخار بیست مجری برتر صحنه ایران، دیپلم افتخار خلاق ترین مجری صحنه ایران همراه با تندیس میکروفون طلایی در ششمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران شد. وی در گفتگوی با ما در این باره گفت: تندیس طلایی میکروفن خلاقیت در اجرای صحنه برای نخستین بار از آن مردم کرمان شد و من بسیار خوشحالم که توانستم این تندیس را به مردم کرمان هدیه کنم. علیزاده با یادآوری رقبای سرسخت خود در این دوره تصریح کرد: در این جشنواره 100 مجری از همه نقاط کشور حضور داشتند و در مدت دو روز به رقابت پرداختند که در پایان و با رای هیئت داوران ، تندیس میکروفون طلایی در بخش خلاق ترین مجری صحنه از آن مردم کرمان شد. وی رقابت این دوره را سخت و فشرده توصیف کرد و افزود: این جشنواره هر ساله به همت باشگاه ایران مجری و در سالروز ولادت شیخ اجل، سعدی شیرازی در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود.
علیزاده اظهارداشت: این جشنواره امسال در چهار بخش اصلی برگزار شد که خداراشکر استقبال خیلی خوبی نسبت به سالهای گذشته برخوردار شده بود. وی در پایان گفت: این افتخارات همه متعلق به کرمانی های عزیز است و انتظار می رود که مسولین و مدیران ارشد دولتی ازین هنرمندان حمایت بکنند تا دیگر هنرمندان هم بتوانند در سالهای آتی برای کرمان افتخارات بزرگتری را کسب کنند.
گفتنی است صمد قربان نژاد مدیر اصلی قسمت جوان و موفق به کسب جایزه ویژه جشنواره شد. همچنین در قسمت داوری بخش جوان جشنواره مهدی حشمتی یکی از داوران بود. ابولفضل اکبری از کرمان هم توانست چکاوک سیمین را دریافت کند و همچنین مصطفی حجتی توانست لوح تقدیر هنر جوی ممتاز باشگاه ایران مجری را به خود اختصاص دهد. لازم به ذکر است ، این هنرمندان با هزینه ی خود در این مسابقه شرکت کردند و پس از اتمام مسابقه و برگشت با کوله باری از جایزه ها تا کنون هیچ یک از مسئولین به این تیم با استعداد حتی یک تبریک نیز نگفته است.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *