پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | کاندیدای کرمانی نامزد عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

کاندیدای کرمانی نامزد عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال





۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۳۵

کاندیدای کرمانی نامزد عضویت
در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال
مراد حاج جعفری رئیس هیات فوتبال کرمان نامزد نماینده هیات های فوتبال استان ها برای عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شد .
فهرستی از اسامی تاییدصلاحیت شدگان برای رقابت در انتخابات هفته آینده فدراسیون فوتبال روز گذشته از سوی دبیرکل منتشر شد.در فهرست منتشر شده از سوی فدراسیون فوتبال، سه نامزد پست هیات رئیسه که یک کاندیدای پست نایب رئیسی هم در میان آنها به چشم می خورد، بدون رقیب و مزاحم به مجمع می روند تا انتخاب شان تقریبا حتمی باشد.
این سه نفر شامل محمود شیعی نامزد نماینده مدیران عامل باشگاه ها برای حضور در هیات رئیسه، عبدالکاظم طالقانی نامزد نماینده هیات های فوتبال استان ها برای عضویت در هیات رئیسه و البته خانم الهه عرب عامری برای نایب رئیسی در امور بانوان و عضویت در هیات رئیسه هستند.
در میان روسای هیات های فوتبال، طالقانی چهره چندان پرنفوذی محسوب نمی شود و به همین خاطرحتی احتمال اینکه بدون رقیب هم رای اعتماد مجمع را با دو سوم آرا کسب نکند وجود دارد. او که همین هفته اخیر با تصمیمات غیرمنطقی و اصرار ناسنجیده اش برای میزبانی ورزشگاه تختی برای بازی حساس استقلال اهواز و پرسپولیس صدرنشین، شهر اهواز، استان خوزستان و لیگ برتر ایران را با چالشی امنیتی مواجه کرد و شانس آورد که این غائله بدون تلفات جانی و تنها با 40، 50 سرودست شکسته زیر سنگ باران تماشاگران تمام شد، صلاحیت مدیریتی خود را برای حضور در هرم مدیریتی فوتبال کشور همین جا به نمایش گذاشت.
مدیران هم تراز طالقانی دراین انتخابات، گویا به ابقا در ریاست فوتبال استان خود چندان مطمئن نبودند. ثبت نام فریدون اصفهانیان رئیس هیات فوتبال زنجان، حبیب ا…شیرازی رئیس هیات فوتبال تهران، حیدر بهاروند رئیس هیات فوتبال لرستان و مراد حاج جعفری رئیس هیات فوتبال کرمان در پستی غیر از سهمیه هیات های استانی در هیات رئیسه می تواند گویای این نگرانی بین این کاندیداها باشد اما هر چه هست گزینه متوسطی چون طالقانی را برای رسیدن به قله تصمیم سازی در فوتبال ایران تنها و بی رقیب گذاشته است مگر اینکه هیات رئیسه برخلاف انتظار به او رای نداده و خواستار نماینده ای دیگر در این بخش شود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *