پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۱۷

در سالروز میلاد مولای متقیان امام علی (ع ) و به همت شرکت معدنی و صنعتی گل گهر :
نشست گفتمان مدیریت از نگاه نهج البلاغه برگزار شد
نشست گفتمان مدیریت از نگاه نهج البلاغه با حضور جمع کثیری از همکاران گل گهر و مسئولین شهرستان برگزار شد. در این نشست که به تدبیر شورای فرهنگی اجتماعی شرکت و توسط روابط عمومی و امور بین الملل و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر ناصر رفیعی برگزار شد از اثر کتابت نامه امام علی ع به مالک اشتر نخعی که به همت جمعی از خوشنویسان سیرجانی و حمایت شرکت گل گهر تهیه شده بود، رونمایی شد.
در این مراسم که امام جمعه موقت، شهردار و برخی أعضاء شورای شهر ، روسای حوزه های علمیه شهرستان، جمعی از مدیران و مشاورین و کارکنان گل گهر و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان و جمع کثیری از هنرمندان حضور داشتند ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر ناصر رفیعی با برشمردن فضائل عمل به نهج البلاغه به نکات مهم و تاثیر گذار نامه امام علی ع به مالک اشتر اشاره کرد و با تقدیر از این حرکت فرهنگی گل گهر در توجه ویژه به نصایح نهج البلاغه، إبراز امیدواری کرد که با عمل به فرمایشات أمیرالمؤمنین ع بتوان از بسیاری از مشکلات و موانع گره گشایی کرد.
در پایان این مراسم که با مولودی خوانی مداحان أهل بیت همراه بود از نسخه کتابت نامه امام علی ع به مالک اشتر نخعی که به همت ۲۸ نَفَر از هنرمندان خوشنویسی سیرجانی نگارش شده رونمایی شد. قرار است بزودی این اثر ماندگار از طرف شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به بارگاه مطهر امام رضا ع اهداء گردد.

بازدید مدیرکل آموزش فنی
و حرفه ای استان کرمان از آموزش های مهارتی در جیرفت
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان در بازدید از دانشگاه علمی کاربردی و کارگاه های آن، مساعدت در تجهیز کارگاهها و رفع نواقص موجود در مرکز را خواستار شد.در این بازدید که معاونت مالی و پشتیبانی، رئیس حراست و رئیس اداره آموزش حضور داشتند، مسائل و مشکلات این مرکز دانشگاهی مورد بررسی قرار گفت.
محمدرضا جهانگیری در بازدید از کارگاه کامپیوتر آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای خیام جیرفت نیز توسعه آموزش های مهارتی از طریق بخش خصوصی را از اقدامات شاخص فنی و حرفه ای استان بیان کرد.

اجرای بیست و دومین عملیات دیده‎بانی مشترک ملخ صحرایی
سرپرست تیم دیده‎بانی مشترک ملخ صحرایی گفت: در سال جاری بیست و دومین عملیات دیده‎بانی مشترک آفت ملخ صحرایی از 16 فروردین ماه در سه استان کشور انجام شده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، علی باب‎علی در حاشیه عملیات دیده‎بانی آفت ملخ صحرایی در منطقه جازموریان اظهار داشت: ملخ صحرایی یکی از مهم‎ترین آفت‎های تمام محصولات کشاورزی است که اگر به صورت فاز مهاجر در آید، قادر است، تغییراتی در ویژگی‎های فیزیولوژیکی و رفتاری خود به وجود آورد که از حالت انفرادی به مهاجری و گله‎ای تبدیل شود. وی بیان داشت: با توجه به اینکه این نوع ملخ قدرت پرواز بسیار زیادی دارد و در یک شبانه‎روز می‎تواند تا 150 کیلومتر پرواز کند، موجب مهاجرت از کشوری به کشور دیگر و از استانی به استان دیگر می‎شود.
باب‎علی با اشاره به اینکه سازمان جهانی فائو نظارت مستقیم روی آفت ملخ صحرایی در سطح جهان دارد، تصریح کرد: مناطق پراکنش این آفت غرب و شمال آفریقا، کشورهای حاشیه دریای سرخ و خلیج فارس، شبه جزیره عربستان، پاکستان، هند و جنوب شرق ایران است.
سرپرست تیم دیده‎بانی مشترک ملخ صحرایی ادامه داد: در ایران نیز استان‎های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان کانون دائمی و همیشگی تولید مثل آفت ملخ صحرایی هستند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *