پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | صنعت مس در اهواز طلا می شود؟

صنعت مس در اهواز طلا می شود؟





۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۲۱

صنعت مس در اهواز طلا می شود؟
سایت باشگاه مس نوشت: عصر امروز چشم‌ها و لنزهای دوربین‌ها بازهم به سمت یک حماسه‌آفرینی از سوی سربازان نارنجی‌پوش کرمانی می‌گردد… جایی که شگفتی‌سازان مس کرمان این‌بار در اهواز به دنبال تکمیل همه‌ی کارهای بزرگ خود می‌گردند. می‌گویند تاریخ را فاتحان می‌نویسند و فردا موعد فتح‌الفتوحی است که در اهواز به دست یازده مسی‌ کرمانی رقم می‌خورد جایی که با یک بازی هوشمندانه و کم اشتباه و به کار بردن بالاترین دقت، درصدد هستند در بازی رفت پلی‌آف کار خود را برای صعود به لیگ برتر خلاصه کنند. برای این کار بزرگ فاتحانی به زمین می‌روند که می‌خواهند بخشی از تاریخ فوتبال ایران شوند… بخش اعجاب‌آوری که با شایستگی تمام، تیم خود را از رده‌ی بازدهمی لیگ یک در دور رفت، به لیگ برتر در دو برگشت رساندند… و هرچند عده‌ای درصدد هستند که برروی این کار بزرگ با برخی حرف‌های بی‌خود خدشه بی‌اندازند اما این فاتحان هستند که تاریخ را می‌نویسند و امروز تمام کرمان در قالب یک لباس نارنجی با عنوان مس، در اهواز به دنبال یک تاریخ‌سازی بزرگ است.
مسلما فقط کارهای بزرگ در تاریخ می‌مانند و کار بزرگ زحمت و تلاش بزرگ می‌خواهد و این زحمت جز با آدم‌های بزرگ قابل تحقق نیست… و چه کسانی بزرگ‌تر از مجموعه‌ی غیور مس که با همت خود، تیم‌شان را از فرش به نزدیکی‌های عرش رساندند و برای تکمیل مسیر طلایی خود، امروز بزرگ‌تر از همیشه هم خواهند بود. کار در اهواز و کسب یک نتیجه‌ی خوب برابر استقلال خوزستان به شدت سخت اما شدنی است. بازیکنان مس به خوبی می‌دانند که بهرحال برابر یک تیم لیگ برتری قرار می‌گیرند که دو بازیکن ملی‌پوش را هم در ترکیب دارد. با توجه به سقوط تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ یک، عدم صعود نفت آبادان به لیگ برتر و سقوط استقلال اهواز به لیگ دو، شاید برای فوتبال خوزستان به شدت سنگین باشد که شاهد یک ناکامی دیگر برای فوتبال خود باشد و از همین رو تا بن دندان مسلح با استقلال صنعتی برابر مس کرمان حاضر می‌شود. اما در مقابل همه‌ی این‌ها مسی حضور دارد که به سلاح غیرت مجهز است و برای شادی دل مردمان یک استان تا سرحد جان تلاش می‌کند و همانطور که در همه‌ی سیزده بازی گذشته‌ی خود تا پای جان دوید، در این بازی هم برای رسیدن به هدف می‌دود و می‌دود…. تاریخ را فاتحان می‌نویسند….عصر دوشنبه موعد فتحی دیگر است… زمانی است برای ثبت یک روز به یاد ماندنی در تاریخ…وقتی که همه‌ی این فاتحان با کسب یک نتیجه‌ی عالی در اهواز، پیام صعود به لیگ برتر را به کرمان مخابره می‌کنند و همه را در آخرین گام در کرمان، آماده‌ی برگزاری جشن نهایی می‌کنند….
گفتنی ست طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال، تیم های استقلال خوزستان و مس کرمان از ساعت 18:30 امروز در استادیوم غدیر اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *