پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۱۵

فتح خرمشهر نماد همدلی و همزبانی ملت ایران است
فرماندار جیرفت با بیان این مطلب که فتح خرمشهر نماد همدلی و همزبانی ملت ایران اسلامی است، گفت: وحدت، مقاومت و ایستادگی مردم بود که منجر به آزادسازی خرمشهر شد. به گزارش ایرنا، احمد امینی روش افزود: در هشت سال دفاع مقدس بویژه آزادسازی خرمشهر، ملت ایران اسلامی نشان داد که با دست خالی و تکیه بر خدا می توان کارهای غیرممکن را ممکن ساخت. وی ادامه داد: باید در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است، با تاسی از دوران دفاع مقدس و در سایه وحدت و همدلی برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرد. امینی روش گفت: مشکلات فعلی در جامعه دشوارتر از دوران دفاع مقدس نیست؛ رزمندگان در آن دوران با دست خالی در برابر دشمنی که از سوی 40 کشور حمایت می شد پیروز شدند و ما نیز می توانیم با کمی همدلی و همت این مشکلات را مرتفع سازیم. وی خاطرنشان کرد: دشمن باور نمی کرد که ملت ایران در آن شرایط بتواند خرمشهر را آزاد کند و از سوی دیگر این آزادسازی آنقدر غرور آفرین بود که مردم ایران را به وجد آورد.

افزایش شوراهای فرهنگ عمومی جنوب کرمان به 11 شورا
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: با راه اندازی شورای فرهنگ عمومی بخش جازموریان از توابع شهرستان رودبار جنوب، تعداد این شوراها در جنوب استان به 11 شورا افزایش یافت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین حجت الاسلام سید احمد حسینی افزود: در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی امروز شورای فرهنگ عمومی بخش جازموریان از توابع شهرستان رودبار جنوب به عنوان سومین بخش این منطقه فعالیت خود را آغاز کرد. وی بیان کرد: در حال حاضر علاوه بر شورای مرکزی فرهنگ عمومی جنوب کرمان در هفت شهرستان و سه بخش مردهک شهرستان عنبرآباد، آسمینون منوجان و جازموریان رودبار جنوب شورای فرهنگ عمومی تشکیل می شود. وی گفت: شورای فرهنگ عمومی بخش جازموریان با توجه به موقعیت جغرافیایی و درخواست مسوولان راه اندازی شد و ریاست این شورا هم به حجت الاسلام محمد محمدی نور، امام جمعه واگذار شد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: شورای فرهنگ عمومی بخش جازموریان با سه اولویت ادیان، آموزش خانواده و کانون های فرهنگی و هنری مساجد فعالیت می کند. وی گفت: تجهیز کانون های فرهنگی و هنری مساجد و بنا بر نیاز این منطقه توزیع قرآن کریم در این کانون ها نیز انجام خواهد شد. حجت الاسلام حسینی افزود: در نخستین شورای فرهنگ عمومی بخش جازموریان بر راه اندازی حوزه علمیه خواهران و برادران، بحث اعزام روحانی به این بخش، راه اندازی دانشگاه یا پژوهشکده و اطلاع رسانی مسائل فرهنگی از طریق تابلوهای تبلیغاتی توسط شهرداری تاکید شد.

افتتاح زمین فوتبال ساحلی در بم
طی مراسمی با حضور مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان، فرماندار بم، جمعی از مسئولان و ورزشکاران شهرستان بم زمین فوتبال ساحلی بم افتتاح شد. فرماندار بم در این مراسم گفت: پرداختن به ورزش در سنین جوانی و نوجوانی سبب خواهد شد تا بدن انسان در میانسالی و پیری سالم بماند. رضا اشک افزود: امیدواریم قدم‌های خیران در راستای امور خیر به ویژه ورزش سبب توسعه و پیشرفت همگانی شود. وی ابراز امیدواری کرد: شاهد روزی باشیم که توسعه ورزش در تمام محلات شهرستان صورت گیرد و جوانان در نقاط مختلف شهر بتوانند از این امکانات استفاده کنند. مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان نیز گفت: نیاز جامعه بحث سلامت است و قطعاً ورزش منجر به سلامتی می‌شود. محمود محمودی‌نیا خاطرنشان کرد: در امر ورزش ارکان متعددی وجود دارد که باید در کنار یکدیگر وجود داشته باشد و از جمله آنها می‌توان به مدیریت، مربیان، ورزشکاران، امکانات و سخت‌افزار اشاره کرد. زمین فوتبال ساحلی بم دارای یک‌هزار و 350 مترمربع مساحت بوده و برای احداث آن بیش از 42 میلیون تومان هزینه شده است.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *